Με ανακοίνωση που εξέδωσε ο Οργανισμός Κρήτης αναφέρει ότι η διακοπή υδροδότησης δεν έχει καμία σχέση με την ροή νερού από το Φράγμα Αποσελέμεη ενώ η ΔΕΥΑΗ έριξε την ευθύνη στην κακή κατάσταση του δικτύου ύδρευσης.

Η ανακοίνωση του Οργανισμού Κρήτης

Ο Οργανισμός Ανάπτυξης Κρήτης Α.Ε. , ως υπεύθυνος φορέας κατασκευής και λειτουργίας των έργων Αποσελέμη, ενημερώνει τους πολίτες του Δήμου Ηρακλείου, ότι καμία ευθύνη δεν φέρει για την διακοπτόμενη υδροδότηση σε περιοχές της πόλης του Ηρακλείου.

Η έναρξη της υδροδότησης από την Εγκατάσταση Επεξεργασίας Νερού (ΕΕΝ) Αποσελέμη των Δήμων Ηρακλείου, Χερσονήσου και Αγίου Νικολάου πραγματοποιήθηκε στις 25/02/2019. Συγκεκριμένα, το νερό της ΕΕΝ Αποσελέμη διοχετεύεται σε δύο δεξαμενές της ΔΕΥΑ Ηρακλείου και όχι απευθείας στο δίκτυο διανομής του νερού προς τους τελικούς καταναλωτές. 

Κατά συνέπεια, η πίεση του νερού από το υδραγωγείο Αποσελέμη, δεν μεταφέρεται στο δίκτυο διανομής νερού της ΔΕΥΑΗ, καθώς είναι δύο ανεξάρτητα μεταξύ τους δίκτυα. Ως εκ τούτου οποιαδήποτε βλάβη εμφανίζεται στο δίκτυο διανομής νερού της ΔΕΥΑΗ προς τους τελικούς καταναλωτές, είναι ανεξάρτητη από τη ροή του νερού Αποσελέμη.

Και η ανακοίνωση της ΔΕΥΑΗ που εκδόθηκε λίγη ώρα αργότερα:

Από τη Δ.Ε.Υ.Α.Η. ανακοινώνεται ότι  εξαιτίας της παροχής νερού από το Φράγμα Αποσελέμη, η οποία ξεκίνησε εκτάκτως στις 25-02-2019 και –κυρίως- λόγω της κακής κατάστασης στην οποία βρίσκεται ένα μεγάλο μέρος του δικτύου ύδρευσης της πόλεως, προέκυψαν τις προηγούμενες μέρες, κάποια ζητήματα, όπως θολότητα του νερού αλλά και ζημιές που προκάλεσαν διακοπές στην υδροδότηση ορισμένων περιοχών. Καταβάλλεται προσπάθεια αυτά τα προβλήματα να επιλυθούν το συντομότερο δυνατό και ήδη η κατάσταση έχει αρχίσει να ομαλοποιείται. 
Σε κάθε περίπτωση, η Δ.Ε.Υ.Α.Η απολογείται στους δημότες για την ταλαιπωρία που υπέστησαν. Και υπενθυμίζει ότι επειδή ακριβώς το δίκτυο ύδρευσης είναι πεπαλαιωμένο και προκαλεί τέτοιου είδους προβλήματα, έχει εξασφαλίσει την πλήρη χρηματοδότηση και έχει ήδη ξεκινήσει το μεγάλο έργο της αντικατάστασής του.     
Περισσότερες πληροφορίες επί της διανομής του νερού δίνονται καθημερινά στον πενταψήφιο αριθμό  11122 (χωρίς κωδικό κλήσης 2810).