Τα Χανιά ξανά συστήνονται στην τουριστική αγορά με ένα νέο στρατηγικό σχεδιασμό, στοχεύοντας σε ειδικές μορφές τουρισμού και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου

Εκδήλωση για την τουριστική προβολή των Χανίων, αλλά και τον στρατηγικό σχεδιασμό για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, πραγματοποιήθηκε νωρίτερα σήμερα, στο θέατρο Μίκης Θεοδωράκης.

Η Ιωάννα Δρέττα, διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, της μη κερδοσκοπικής εταιρείας του ΣΕΤΕ και του ΞΕΕ, η οποία έχει αναλάβει την προβολή και την προώθηση των Χανίων, τόνισε ότι τα Χανιά έχουν αρκετά πλεονεκτήματα και όλα τα εφόδια για να ξεχωρίσουν και να αμβλύνουν τον ανταγωνισμό.

«Εδώ και τέσσερα χρόνια έχουμε μία καλή συνεργασία με την ένωση ξενοδόχων Χανίων. Φέτος ανακοινώνουμε μία ευρύτερη συνεργασία, θα προστεθεί και η Fraport και  από κοινού θα στοχεύσουμε σε νέες εμπειρίες και δραστηριότητες ώστε να επεκτείνουμε την τουριστική σεζόν. Η συνεργασία με την Fraport εγκαινιάζεται από τα Χανιά και αυτό δείχνει την ποιότητα του προορισμού». Η κ. Δρέττα, ανέφερε ακόμη ότι θα προωθηθεί ένα εμπλουτισμένο, προιόν με στοιχεία εναλλακτικών μορφών τουρισμού, το οποίο στοχεύει και στον ανταγωνισμό καθώς είναι διεθνής και μεγάλος. «Πρέπει να φροντίζουμε  το προϊόν να έχει τα χαρακτηριστικά που θα ελκύει και οι τιμές να είναι ανταγωνιστικές. Η Κρήτη και τα Χανιά είναι ένας παραδοσιακός προορισμός, με κουλτούρα και έχει πολλά δυνατά στοιχεία».

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Ένωσης ξενοδόχων Χανίων, Μανώλης Γιαννούλης, τόνισε ότι ο βασικός στόχος του στρατηγικού σχεδιασμού για τα Χανιά, είναι να επιμηκυνθεί η τουριστική περίοδος, ώστε να ξεκινά από Απρίλιο και να τελειώνει αρχές Νοεμβρίου. «Γίνεται μία προσπάθεια να τονώσουμε τη ζήτηση και οι επτά μήνες τον ξενοδοχείων να έχουν μεγαλύτερη ζήτηση και καλύτερο τιμολογιακό επίπεδο. Ο μήνας Απρίλιος θα πρέπει να είναι ο μήνας έναρξης της τουριστικής περιόδου που τώρα δεν είναι και να ολοκληρώνεται αρχές Νοεμβρίου. Τα μηνύματα για την τουριστική περίοδο 2019, δείχνουν ότι πρέπει να είμαστε αισιόδοξοι συγκρατημένα, η κατάσταση είναι δύσκολη, αλλά θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό. Η στρατηγική μας κινείται, μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και μέσω της μάρκετινγκ Greece. Στοχεύουμε επίσης, στους tour operator και στις αεροπορικές εταιρείες, προκειμένου να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον τους για τα Χανιά, ενώ μέσα από αυτές τις συνεργασίες θέλουμε να ξεφύγουμε από το μοντέλο «ήλιος-θάλασσα» και να αναπτύξουμε τους τομείς της γαστρονομίας, του μνημειακού πλούτου και του πολιτισμού».

Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, προβλήθηκε το βίντεο της Marketing Greece, για την τουριστική προβολή των Χανίων.

Το "παρών" στην εκδήλωση έδωσαν, οι υποψήφιου δήμαρχοι για τα Χανιά, Ευτύχης Δαμιανάκης, Γρηγόρης Αρχοντάκης, Παναγιώτης Σημανδηράκης αλλά και ο δήμαρχος Χανίων Τάσος Βάμβουκας, Αντιδήμαρχοι του δήμου Χανίων ενώ βρέθηκαν εκεί και ιδιοκτήτες ξενοδοχείων των Χανίων και παράγοντες του τουρισμού.