Στην ανοιχτή εκδήλωση που διοργανώθηκε από τους "ποδηΛάτρεις" 

Πλήθος κόσμου περευρέθηκε σήμερα το απόγευμα στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου, για την ανοιχτή εκδήλωση «Την Αλήθεια για το Κυκλοφοριακό» με προσκεκλημένους όλους και όλες τις υποψήφιες/ους δημάρχους των Χανίων. 

Την εκδήλωση διοργάνωσαν οι "ποδηΛάτρεις", ενώ οι υποψήφιοι δήμαρχοι, κλήθηκαν να απαντήσουν σε ερωτήματα των πολιτών, αναφορικά με το κυκλοφοριακό, τους ποδηλατόδρομους και τις διαβάσεις για τους πεζούς στην πόλη των Χανίων. 

Οι πολίτες είχαν αποστείλει ερωτήσεις για τους υποψήφιους δημάρχους και οι "ποδηΛάτρεις", μετέφεραν τις ερωτήσεις, βιντεοσκοπώντας τις απαντήσεις, προκειμένου να καθιστεί σαφές, κατά πόσο οι υποψήφιοι είναι ενημερωμένοι για τα προβλήματα της πόλης, τι σκοπεύουν να κάνουν για να βελτιώσουν αυτή την κατάσταση και αν ο/η δήμαρχος που θα εκλεγεί θα εφαρμόσει όσα υποσχεθεί. 


Ο δήμαρχος Χανίων, Τάσος Βάμβουκας τόνισε ότι "το κυκλοφοριακό της πόλης είναι από τα μεγαλύτερα προβλήματα που έχει να αντιμετωπίσει ο δήμος. Εμείς έχουμε κάνει σημαντικά βήματα για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος, προτάσσουμε όλα τα εναλλακτικά μέσα του αυτοκινήτου, την πεζοπορία, το ποδήλατο και τα μέσα μαζικής μεταφοράς". 

Ο Παναγιώτης Σημανδηράκης, "ο δικός μας δυνδυασμός έχει πριοτάξει τα ζητήματα του κυκλοφοριακού που σχετίζονται με μία δέσμη θεμάτων, πάνω στα οποία θα τοποθετηθούμε με έναν συγκεκριμένο τρόπο. Έχει να κάνει με τις θέσεις στάθμευσης, με την διαμόρφωση μονοδρομήσεων, ποδηλατόδρομων και πεζόδρομων αλλά και με την αστυνόμευση και την ευαισθητοποίηση των πολιτών".

Ο Γρηγόρης Αρχοντάκης, "για εμάς το κυκλοφοριακό είναι ένας τομέας που συνδέεται άμεσα με τους ελεύθερους χώρους και γενικότερα την αισθητική των πόλεων. Πρέπει να κάνουμε πράξη το όραμα που έχουμε και σε αυτά που θα καταθέσουμε, θεωρώ ότι λίγο θα διαφέρουν οι απόψεις μεταξύ των υποψηφίων δημάρχων. Εμείς στηριζόμαστε στη λογική του Κλεισθένη που όχι μόνο ευνοεί την συναινετική διαδικασία αλλά την επιβάλει κιόλας". 

Ο Ευτύχης Δαμιανάκης, "πρέπει να λύσουμε το θέμα του κυκλοφοριακού στα Χανιά. Η πόλη μας δέχεται το μεγαλύτερο φόρτο αυτοκινήτων και επισκεπτών. Θα πρέπει να απομονώσουμε από την στάθμευση κεντρικές αρτηρίες των Χανίων, ωστόσο θα πρέει να υπάρχει μία προυπόθεση. Να δώσουμε διέξοδο στάθμευσης στους πολίτες".

Ο Άρης Παπαδογιάννης, "το κυκλοφριακό δεν λύνεται μονοσήμαντα, χρειάζεται μία μεγάλη δέσμη δράσεων για να λυθεί. Ο συνδυασμός μας θα στηριχτεί στην κυκλοφοριακή μελέτη η οποία έχει εκπονηθεί, η οποία κόστισε πάρα πολλά χρήματα, στην οποία έχουν γίνει παρατηρήσεις αλλά μία ενδελεχής επικαιροποίηση της θα δώσει σημαντική λύση στο θέμα του κυκλοφοριακού". 

Η Νάνσυ Αγγελάκη,"θέλουμε μία πιο ποιοτική πόλη. Θέλουμε να θεμελιώσουμε τον επανασχεδιασμό της πόλης μας, σε ευρύτερους κοινόχρηστους χώρους. Σε ποδηλατόδρομους τόσο στον αστικό ιστό όσο και σε εναλλακτικές διαδρομές". 

Ο Θρασύμβουλος Τσουχλαράκης, "Πρέπει να υπάρχει ένας συγκεκριμένος χώρος, ένα διευρυμένο πάρκινγκ, έτσι ώστε να υπάρχει διαφοροποιημένη κίνηση στα Χανιά. Το σημαντικότερο είναι ότι στην Περιφέρεια δεν υπάρχει εύκολη πρόσβαση, δηλαδή ένα παιδί, που μένει στο Ακρωτήρι πέραν του λεωφορείου δεν έχει άλλο τρόπο να φτάσει στο κέντρο της πόλης". 

Ο Γιάννης Σαρρής, "Οι δρόμοι της πόλης είναι σε κακά χάλια και το κυκλοφοριακό το ίδιο. Πρέπει να αξιολογήσουμε κατά πόσο ο οποιοσδήποτε από εμάς αυτά που είχε υποσχεθεί, μπορεί να τα εφαρμόσει. Άτομα τα οποία δεν είχαν παρουσία στα δημοτικά συμβούλια τώρα και τέσσερα χρόνια, ξαφνικά, δηλώνουν υποψηφιότητα και παρουσιάζονται σαν σωτήρες που θα μας λύσουν τα προβλήματα".

Ο Νίκος Παπαντωνάκης εκπρόσωπος της Λαικής Συσπείρωσης, "εδώ και τετραετίες, όλοι μιλούν για μία πόλη προσβάσιμη όμως όλοι μένουν στα λόγια. Εμείς έχουμε συγκεκριμένες προτάσεις για το κυκλοφοριακό. Εμείς από την αρχή δεν θέλαμε να γίνει προέκταση του γκαράζ της Περίδου αλλά να γίνει ένα περιφερειακό γκαράζ, ώστε τα αμάξια να μην μαζεύονται στο κέντρο της πόλης, αλλά να μένουν περιφερειακά και οι πολίτες να μεταφέρονται με ένα mini bus στο κέντρο". 

Ο Σεραφείμ Ρίζος, "το κυκλοφοριακό έχει συνδεθεί με επιχειρηματικά συμφέροντα που μπάινει πάνω από τις ανάγκες των ανθερώπων. Για εμάς χρειάζονται δημόσισες και δωρεάν δομές, για το ποδήλατο αλλά και δομές φιλικότερες για το περιβάλλον και των πολιτών". 

Ο Γιάννης Σαρρής, "Οι δρόμοι της πόλης είναι σε κακά χάλια και το κυκλοφοριακό το ίδιο. Πρέπει να αξιολογήσουμε κατά πόσο ο οποιοσδήποτε από εμάς αυτά που είχε υποσχεθεί, μπορεί να τα εφαρμόσει. Άτομα τα οποία δεν είχαν παρουσία στα δημοτικά συμβούλια τώρα και τέσσερα χρόνια, ξαφνικά, δηλώνουν υποψηφιότητα και παρουσιάζονται σαν σωτήρες που θα μας λύσουν τα προβλήματα".