Καθαριότητα, αδέσποτα ζώα και «να δημιουργήσουμε ένα ισχυρό σύνολο»

Τρία μηνύματα κοινοποιεί η διαφημιστική καμπάνια του Γρηγόρη Αρχοντάκη στην πρώτη επίσημη πρεμιέρα της σήμερα. 

Τα δύο πρώτα αφορούν σε δύο σημαντικά ζητήματα της καθημερινότητας, ζητήματα που στο παρελθόν έχουν αποτελέσει αγκάθια για την παρούσα δημοτική αρχή αλλά και τις προηγούμενες, καθώς εδώ και πάρα πολλά χρόνια κανείς δεν κατάφερε να δώσει μία λύση που θα φέρει την πόλη σε μία καλύτερη θέση και θα βελτιώσει τις συνθήκες για τους κατοίκους αλλά και τους επισκέπτες της. 

Το πρώτο αφορά στην υπογειοποίηση των κάδων απορριμμάτων, η οποία όπως αναφέρει σε σχετικό άρθρο του ο υποψήφιος Δήμαρχος Γρηγόρης Αρχοντάκης, είναι κάτι αυτονόητο που πρέπει να γίνει και θα συμβάλει στην αισθητική αναβάθμιση της πόλης. Με σωστή μελέτη μια τέτοια ενέργεια δεν είναι απαγορευτική από οικονομικής άποψης, αντιθέτως είναι απολύτως ρεαλιστική και πραγματοποιήσιμη.


Το δεύτερο μήνυμα της καμπάνιας, αφορά στα αδέσποτα ζώα. Ένα εξίσου σημαντικό ζήτημα, το οποίο τα τελευταία χρόνια έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις στην πόλη μας. Η βασική θέση του Γρηγόρη Αρχοντάκη, είναι ότι το ζήτημα αυτό μπορεί να λυθεί με απλές λογικές λύσεις και μέσα από την συνεργασία με τα φιλοζωικά σωματεία της πόλης.

Το τελευταίο ζήτημα που πραγματεύεται είναι καθαρά πολιτικό και αφορά στην θέση του υποψηφίου για το νέο μοντέλο διοίκησης του δήμου, μέσα από τον νόμο του «Κλεισθένη». Ειδικότερα, όπως αναφέρει, εφόσον εκλεγεί Δήμαρχος, θα οργανώσει μια αποτελεσματική λειτουργία των Κοινοτήτων, προκειμένου αυτές να μπορέσουν να διεκπεραιώσουν με αποτελεσματικότητα, προβλήματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα των κατοίκων τους.