Συνέντευξη του υποψήφιου βουλευτή Χανίων με τη ΝΔ στο Flashnews.gr – “Ψήφος στη ΝΔ ως καθαρή απόρριψη της πολιτικής ΣΥΡΙΖΑ”

Με την ψήφο των Χανιωτών εξελέγη δυο φορές βουλευτής Χανίων με τη ΝΔ και από τα βουλευτικά έδρανα προώθησε μεταξύ άλλων, πολιτικές και έργα μακράς πνοής για τα Χανιά, για την βελτίωση της ζωής των συμπολιτών του. Διετέλεσε Υφυπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και συμμετείχε σε ένα από τα πιο φιλόδοξα μεταρρυθμιστικά σχέδια για τον εκσυγχρονισμό και τη δημιουργία ενός αποτελεσματικού κράτους. Από τη θέση αυτή “πρωταγωνίστησε” στην ίδρυση του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης, τον μοναδικό Παγκρήτιο δημόσιο Οργανισμό που έχει έδρα τα Χανιά. 

Έχοντας διαγράψει πριν πολιτευτεί μια πετυχημένη πορεία στον ιδιωτικό τομέα ως Οικονομολόγος και με συνεχή και αδιάκοπτη ενασχόληση με τα κοινά, ο Μανούσος Βολουδάκης, διεκδικεί και πάλι μια θέση στα βουλευτικά έδρανα με το κόμμα της ΝΔ.

Σε συνέντευξή του στο Flashnews.gr, ο υποψήφιος βουλευτής Χανίων, απαντά σε μια σειρά θεμάτων που έχουν τεθεί στην κεντρική πολιτική σκηνή αλλά και τοπικά, αποσαφηνίζοντας θέσεις και τοποθετήσεις του για μείζονα ζητήματα, με επίκεντρο τα Χανιά και το όραμα που έχει για την επόμενη ημέρα.

Σε τηλεοπτική σας εμφάνιση στον ΣΚΑΙ διατυπώσατε την άποψη  οτι “αυτή τη στιγμή κάποιος που θέλει να φύγει ο ΣΥΡΙΖΑ ψηφίζει Νέα Δημοκρατία” προσθέτοντας οτι η μόνη σίγουρη ψήφος για να φύγει ο ΣΥΡΙΖΑ είναι η ψήφος στη Νέα Δημοκρατία. Δεν έχετε εμπιστοσύνη ότι το πρόγραμμά σας μπορεί να πείσει τους πολίτες ώστε να στοχεύσετε σε “θετική” και όχι “αρνητική” ψήφο για να εξασφαλίσετε αυτοδυναμία; 

Πράγματι διατύπωσα την άποψη αυτή, και την επαναλαμβάνω και εδώ. Αυτό όμως δεν έχει να κάνει με τον προγραμματικό μας λόγο. Η επαφή μου με τους πολίτες μου δείχνει ότι το πρόγραμμά μας γίνεται θετικά δεκτό, επιτυγχάνει δε να προσελκύσει ανθρώπους με διαφορετικές προτεραιότητες. Άλλος ελκύεται περισσότερο από τις προτάσεις μας για την ασφάλεια  του πολίτη, άλλος από την πολιτική ελάφρυνσης των φορολογικών βαρών, άλλος από τα κίνητρα για τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, κ.ο.κ. Από εκεί και πέρα, η διακυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ έχει δημιουργήσει τόσο μεγάλη αντίδραση στην κοινωνία ώστε το σημείο που αναφέρατε είναι ισχυρό επιχείρημα για πολλούς: ψήφος δηλαδή στη ΝΔ ως καθαρή απόρριψη των ιδεών, της πολιτικής, των πρακτικών και του γενικότερου πνεύματος ΣΥΡΙΖΑ.   

Την προηγούμενη εβδομάδα η κυβέρνηση υπέγραψε με την κοινοπραξία «Exxon Mobil – Total – ΕΛΠΕ» την σύμβαση εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων στη θαλάσσια περιοχή δυτικά και νοτιοδυτικά της Κρήτης. Είναι μια σημαντική εξέλιξη που φέρνει στο επίκεντρο  την Κρήτη, όπου γνωρίζετε οτι υπάρχουν από μερίδα συμπολιτών μας αντιδράσεις ως προς το ενδεχόμενο γεωτρήσεων στην περιοχή. Εσείς προσωπικά θεωρείται επιτυχία της κυβέρνησης την υπογραφή των συμβάσεων; Συμμερίζεστε τις ανησυχίες συμπολιτών μας για τους περιβαλλοντικούς και γεωστρατηγικούς κινδύνους που κρύβουν οι εξορύξεις στην περιοχή;

Kατ’ αρχάς προφανώς και δεν είναι επιτυχία της κυβέρνησης, με την έννοια ότι η υπογραφή της σύμβασης εκμετάλλευσης καθυστέρησε χρόνια! Όπως είναι γνωστό, η όλη διαδικασία ξεκίνησε επί των ημερών της προηγούμενης κυβέρνησης. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ δέχθηκε και στη Βουλή σκληρή κριτική για τις καθυστερήσεις της και σε αυτόν τον τομέα. Επί της ουσίας τώρα: Θα πρέπει να διασφαλισθεί ότι η έρευνα και η εξόρυξη θα γίνει με τρόπο που θα ελαχιστοποιεί τους κινδύνους για το θαλάσσιο περιβάλλον. Στο σημείο αυτό πρέπει να είμαστε αυστηροί. Η σύγχρονη τεχνολογία, μπορεί πραγματικά να το πετύχει αυτό. Πρέπει λοιπόν να προβλεφθούν οι σχετικές δικλείδες στη νομοθεσία και σε όλες τις σχετικές διοικητικές πράξεις. Όσο για τη γεωπολιτική διάσταση, αν τελικά οι έρευνες βεβαιώσουν την ύπαρξη των κοιτασμάτων, αυτό θα συνιστά αναβάθμιση και ενίσχυση του ρόλου της χώρας μας. Ορισμένοι φαίνεται να είναι αντίθετοι σε ό,τιδήποτε προϋποθέτει κίνηση, δράση, αλλαγή. Έτσι οδηγούνται σε αρνητική στάση απέναντι σε ένα κόσμο που αλλάζει. Δεν ταιριάζει στην πατρίδα μας η στάση αυτή. 

Με την ιδιότητα του Υφυπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης, πρωταγωνιστήσατε στην ίδρυση του ΟΑΚ το 2013. Έξι χρόνια μετά, ο Οργανισμός βρίσκεται στο επίκεντρο διαμάχης. Εσείς κατηγορείτε την κυβέρνηση για υποβάθμιση του ρόλου του Οργανισμού και αφαίρεση σημαντικών αρμοδιοτήτων, όπως αυτές του ΒΟΑΚ, στελέχη της κυβέρνησης σας κατηγορούν ότι ο ΟΑΚ δεν σχεδιάστηκε σωστά κατά την ίδρυσή του. Αυτή η  πολυπόθητη συγχώνευση  των δυο εις σάρκα μια, του ΟΑΝΑΚ και ΟΑΔΥΚ, μήπως τελικώς ήταν προβληματική από την αρχή; 

Κατ’ αρχάς δεν άκουσα κανένα κυβερνητικό στέλεχος να μας κατηγορεί τεκμηριωμένα ότι δε σχεδιάστηκε σωστά ο ΟΑΚ κατά την ίδρυσή του. Θα σας πω μάλιστα και μια χαρακτηριστική λεπτομέρεια από το σχεδιασμό που κάναμε κατά την ίδρυση: Είχα προσωπικά τότε συνεννοηθεί με όλους τους βουλευτές Κρήτης της αντιπολίτευσης, και είχα ζητήσει την άποψή τους πριν φέρω στη Βουλή το σχέδιο νόμου. Το αποτέλεσμα ήταν ότι όταν ήρθε το σχέδιο νόμου στη Βουλή για ψήφιση, αν και η αντιπολίτευση καταψήφισε (καταψήφιζαν τα πάντα τότε!), κανείς αντιπολιτευόμενος Κρητικός βουλευτής δεν έλαβε το λόγο στην Ολομέλεια για να εκφράσει οποιαδήποτε αντίρρηση. Αν ήταν λάθος ο σχεδιασμός, γιατί δεν είπαν τότε τίποτα;  Έστω και τώρα γιατί δε λένε πώς θα τον σχεδίαζαν διαφορετικά; Σήμερα, όταν τους εγκαλούμε για την αφαίρεση αρμοδιοτήτων από τον οργανισμό, ψελλίζουν  δικαιολογίες. Για παράδειγμα, τους κατηγόρησα ότι αφαίρεσαν την αρμοδιότητα επί του ΒΟΑΚ. Η απάντησή τους ήταν «μα δεν αφαιρέσαμε την αρμοδιότητα, απλώς θα πρέπει κάθε φορά για κάθε έργο για να μπορέσει να ασκήσει την αρμοδιότητα ο Οργανισμός να προηγείται σχετική απόφαση υπουργού». Δεν του πήραν δηλαδή την αρμοδιότητα, αλλά θα πρέπει κάθε φορά να του τη δίνει (αν θέλει!) ο εκάστοτε Υπουργός. Δηλαδή δεν είναι Γιάννης, είναι Γιαννάκης!

Επίσης η δημιουργία του ΟΑΚ δεν ήταν απλώς συγχώνευση ΟΑΔΥΚ – ΟΑΝΑΚ όπως λέτε. Οι σημαντικότεροι φορείς που ενσωματώθηκαν στο σχήμα, εκτός του ΟΑΔΥΚ, ήταν η ΕΥΔΕ-ΒΟΑΚ, και η ΕΥΔΕ-Αποσελέμη. Ο ΟΑΝΑΚ ουσιαστικά λίγα πράγματα είχε να προσφέρει στη συγχώνευση. Ήταν όμως απαραίτητος γιατί έτσι δίναμε στον Οργανισμό τον παγκρήτιο χαρακτήρα που έχει. Και μην ξεχνάτε, ότι για να περάσει ο νόμος, χρειαζόμασταν και τις ψήφους των βουλευτών Ηρακλείου, που έθεσαν κι αυτοί κάποιες προϋποθέσεις. Φροντίσαμε όμως – επειδή ο ΟΑΝΑΚ είχε χρέη – να υπάρχει μια διάταξη στο νόμο που να ορίζει ότι τα τραπεζικά δάνεια πριν τη συγχώνευση μπορεί να αναληφθούν από τον κρατικό προϋπολογισμό. Αυτό για να μην επιβαρυνθεί ο ΟΑΚ από τα χρέη του ΟΑΝΑΚ. 

Το σημαντικότερο τμήμα της συγχώνευσης αφορούσε την ΕΥΔΕ – ΒΟΑΚ, την υπηρεσία του Υπουργείου Υποδομών στο Ηράκλειο η οποία είχε την αρμοδιότητα του ΒΟΑΚ. Για αυτήν έγινε όλος ο καβγάς ! Αντιδράσεις και τότε από το Υπουργείο, αντιδράσεις και σήμερα από το ΣΥΡΙΖΑ που τελικά αφαίρεσε την αρμοδιότητα αυτή από τον Οργανισμό. 

Δεν μπορούσα είναι αλήθεια να φαντασθώ, ότι η αρμοδιότητα αυτή θα αφαιρούνταν από τον ΟΑΚ με τις ψήφους τεσσάρων Χανιωτών βουλευτών. Οι τέσσερις βουλευτές Χανίων του ΣΥΡΙΖΑ ψήφισαν χωρίς την παραμικρή αντίρρηση την αφαίρεση αρμοδιοτήτων από τον μοναδικό Παγκρήτιο δημόσιο Οργανισμό που έχει έδρα τα Χανιά.

 Ο νομός Χανίων, τον περασμένο χειμώνα έζησε μια πρωτόγνωρη καταστροφή με τους επιστήμονες να προειδοποιούν ότι λόγω κλιματικής αλλαγής, τέτοια φαινόμενα θα κληθούμε να αντιμετωπίσουμε και στο μέλλον. Η έκταση των ζημιών όμως και η αντιμετώπισή τους την επόμενη ημέρα, με την δημόσια διαμάχη δημόσιων αρχών μέχρι και για το ποιος ευθύνεται για την υλοποίηση έργων, αποκάλυψαν την ένδεια στη διαχείριση κρίσεων. Από την πλευρά σας έχετε σκεφτεί πρωτοβουλίες για την θωράκιση του νομού απέναντι σε τέτοιου είδους κρίσεις;

Είναι αλήθεια ότι ζήσαμε πρωτόγνωρη καταστροφή, είναι όμως επίσης αλήθεια ότι δεν υπήρχε ο κατάλληλος σχεδιασμός πρόληψης των συνεπειών τέτοιων φαινομένων. Βρέθηκα από την πρώτη στιγμή κοντά στις πληγείσες περιοχές, αν και δεν είχα κάποιο θεσμικό ρόλο, για να αποκτήσω εικόνα και να μπορώ να είμαι χρήσιμος την επόμενη ημέρα. Συζήτησα με κατοίκους στον Αλικιανό, στο Σκινέ, στο Φουρνέ, στα Μεσκλά, στα Παλιά Ρούματα. Δεν είχα την ευκαιρία ως τις μέρες της θεομηνίας να ασχοληθώ με το ζήτημα της αντιπλημμυρικής προστασίας, καθώς δεν υπηρέτησα ποτέ σε θέση με σχετική αρμοδιότητα, ούτε ήταν στους τομείς κοινοβουλευτικού έργου που είχα επιλέξει. Άρχισα αμέσως μετά να το μελετώ. Διαπίστωσα ότι το θεσμικό πλαίσιο είναι τόσο περίπλοκο που καθιστά πρακτικά αδύνατη π.χ. την αποτελεσματική πολιτική διαχείρισης των ρεμάτων, ή την ολοκληρωμένη αντιπλημμυρική προστασία. Διαπίστωσα ακόμη ότι έχει από τον Ιούλιο του 2018 παραδοθεί ολοκληρωμένη μελέτη αντιπλημμυρικής προστασίας για την Κρήτη, η οποία προβλέπει μια σειρά έργα τα οποία δεν έχουν καν ξεκινήσει!  

Λίγες ημέρες μετά τη θεομηνία, μαζί με το Μ.Κεφαλογιάννη, συναντηθήκαμε με τον Επίτροπο Πολιτικής Προστασίας της Ε.Ε. , τον κ.Στυλιανίδη. Ζητήσαμε τη συνδρομή του. Μας ενημέρωσε ότι είναι αρμόδιος για ένα ταμείο με το οποίο χρηματοδοτούνται έργα πρόληψης των συνεπειών της κλιματικής αλλαγής. Θα μπορούσαν π.χ. από αυτά να χρηματοδοτηθούν μελέτες και έργα διευθέτησης των ρεμάτων. Τέσσερις μήνες και πλέον μετά, η κυβέρνηση δεν έχει καν υποβάλλει σχετικό αίτημα χρηματοδότησης ! 

Για την επόμενη ημέρα λοιπόν, τρεις τομείς δράσεις σχετικά με το θέμα της προστασίας από τα ακραία καιρικά φαινόμενα, πέραν της ίδιας της αποκατάστασης ζημιών : απλούστευση της νομοθεσίας, υλοποίηση των προβλεπομένων από τη μελέτη έργων αντιπλημμυρικής προστασίας, διασφάλιση χρηματοδότησης από το ταμείο της Πολιτικής Προστασίας της Ε.Ε. 

Αναφορικά με τον ΒΟΑΚ, η ηγεσία της ΝΔ ασκεί δριμεία κριτική στην κυβέρνηση για τον σχεδιασμό και την καθυστέρηση του έργου. Επί λέξει ο Κυριάκος  Μητσοτάκης, σε πρόσφατη συνέντευξή του σημείωσε: “Είναι ντροπή τέσσερα χρόνια να κοροϊδεύει η απερχόμενη κυβέρνηση τους Κρητικούς χωρίς να έχει ακόμα μια μελέτη και ένα σχέδιο χρηματοδότησης του δρόμου από τη Σητεία μέχρι μέχρι το Καστέλι. Γιατί τρεις διαγωνισμοί και γιατί όχι ένα έργο; Το έργο πρέπει να το δει κανείς στο σύνολο του”. Δεν έχει όμως και η δική σας παράταξη ευθύνη για το γεγονός ότι δεν έχουμε ως σήμερα ΒΟΑΚ; 

Ασφαλώς και έχει ευθύνη και η δική μας παράταξη για την απαράδεκτη κατάσταση του ΒΟΑΚ. Προφανώς αναγνωρίζουμε τα λάθη και τις καθυστερήσεις του παρελθόντος, και αναγνωρίζουμε ότι δεν υπάρχει πλέον ανοχή από την κοινωνία για το θέμα αυτό. Έγιναν όμως και κάποια έργα στο ΒΟΑΚ τα τελευταία 40 χρόνια, ας μην ισοπεδώνουμε τα πάντα! Σημειώστε επίσης ότι σήμερα ο ΒΟΑΚ εντάσσεται ως έργο πρώτης προτεραιότητας στο εθνικό πρόγραμμα της Ν.Δ. Δεν είναι άσχετη η αναφορά αυτή με το γεγονός ότι ο επικεφαλής της παράταξής μας και αυριανός Πρωθυπουργός είναι Χανιώτης. Από την άλλη ο ΣΥΡΙΖΑ επιμένει να ασχολείται με τις καθυστερήσεις του παρελθόντος, χωρίς να κοιτά τί έγινε επί των ημερών του: τέσσερα χρόνια είχαν στη διάθεσή τους, τέσσερα χρόνια έχασαν !    

Την περασμένη εβδομάδα δημόσια καταγγείλατε, ρίχνοντας βέλη στη Fraport αλλά και στην κυβέρνηση, ότι η εταιρεία “δεν επένδυσε σε νέο ραντάρ προσέγγισης στο Αεροδρόμιο, όπως ήταν υποχρεωμένη από τη σύμβαση ενώ η κυβέρνηση δεν της το επέβαλε όπως είχε την υποχρέωση! Η Fraport από την πλευρά της διατείνεται ότι από την πρώτη στιγμή της παραχώρησης των Αεροδρομίων, είχε ξεκινήσει τις απαιτούμενες διαδικασίες για την επένδυση, η οποία σκοντάφτει στην μην ανταπόκριση του δημοσίου – της ΥΠΑ και της ΠΑ. Πώς σκοπεύετε να «ξεμπλοκάρετε» τις αιτίες που παγώνουν την τοποθέτηση νέου ραντάρ στο Αεροδρόμιο;

Πράγματι κατήγγειλα το γεγονός ότι η FRAPORT δεν έχει ακόμη επενδύσει στο ραντάρ προσέγγισης, όπως έχει συμβατική υποχρέωση. Το νέο ραντάρ προσέγγισης σημαίνει υπερδιπλασιασμό της δυνατότητας προσγείωσης αεροπλάνων, άρα και το διπλασιασμό των αφίξεων σε περίοδο αιχμής, αν υπάρχει επαρκής ζήτηση. Η FRAPORT επικοινώνησε στη συνέχεια μαζί μου και μου ανέφερε ότι δεν ευθύνεται η ίδια, αλλά το ελληνικό δημόσιο που δε δίνει τις προδιαγραφές. Καλόπιστα δέχομαι την πληροφορία αυτή, αλλά προσωπικά δεν μπορώ να έχω πλήρη εικόνα για το τί και πώς ακριβώς έχει συμβεί αν δε δω τα σχετικά δημόσια έγγραφα, στα οποία σήμερα δεν έχω πρόσβαση. Αυτό που είναι βέβαιο, είναι ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ έχει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο την ευθύνη για τη μη υλοποίηση του έργου αυτού. Εδώ βλέπουμε πώς η ιστορία τιμωρεί τους πολιτικούς απατεώνες: ήρθαν στη εξουσία κατηγορώντας τους προκατόχους τους για δήθεν ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας και λέγοντας διάφορα παραμύθια του τύπου «θα ξαπλώσω στο διάδρομο για να μην αποκρατικοποιηθεί». Τελικά η σύμβαση της παραχώρησης κυρώθηκε από τη Βουλή επί των ημερών της δικής τους διακυβέρνησης, με τις δικές τους ψήφους ! Κι από πάνω δεν κατάφεραν ούτε καν να υλοποιηθούν αυτά που η σύμβαση προέβλεπε και θα αναβάθμιζαν το αεροδρόμιο και το τουριστικό προϊόν των Χανίων.

Διεκδικείται τη θέση του βουλευτή Χανίων με τη ΝΔ, για να εκπροσωπήσετε τους συμπολίτες σας στο Κοινοβούλιο. Δεν είναι τυχαίο οτι στην ιδιότητα του βουλευτού, πρώτα αναφέρεται ο τόπος καταγωγής και έπειτα το κόμμα. Μιας και έχετε εκλεγεί δύο φορές βουλευτής στο παρελθόν, υπάρχουν ζητήματα τοπικού ενδιαφέροντος στα οποία διαφοροποιηθήκατε από το κόμμα σας; Κι ακόμη έχετε ως βουλευτής καταφέρει να προωθήσετε πολιτικές ή έργα σε σχέση με τα Χανιά; 

Ποτέ δεν ήμουν της σχολής της κομματικής πειθαρχίας! Βρέθηκα ακόμη και σε αντικυβερνητικές διαδηλώσεις, όπως στη διαμαρτυρία των αγροτών το 2009 στον Πειραιά.  Άσκησα συχνά κριτική στην κυβέρνηση της παράταξής μου, όπως όφειλα, για να υπερασπισθώ τα συμφέροντα των Χανίων στο μέτρο των δυνάμεών μου, χρησιμοποιώντας τα μέσα του κοινοβουλευτικού ελέγχου. Συζητήθηκαν στη Βουλή συχνά επίκαιρες ερωτήσεις μου, π.χ. για το ζήτημα της ανεπαρκούς χρηματοδότησης του ΒΟΑΚ (το 2013-14) ή των έργων στο αεροδρόμιο (το 2014).  

Επειδή αναφέρεστε στις θητείες μου ως βουλευτού (2007-2009, 2012-2014), γνωρίζετε βέβαια ότι ο βουλευτής νομοθετεί και ασκεί κοινοβουλευτικό έλεγχο, δεν υλοποιεί έργα όπως π.χ. ένας Δήμαρχος. Κατάφερα παρ’ όλα αυτά ως βουλευτής να προωθήσω ορισμένα έργα τοπικής σημασίας, κι αυτό είναι για μένα εξ’ίσου σημαντικό με το νομοθετικό έργο. Μεταξύ άλλων : Εισηγήθηκα  και υλοποιήθηκε η  χρηματοδότηση από τον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο του «Κέντρου Καινοτομίας Κρήτης», μιας ερευνητικής συμπράξεως του Πολυτεχνείου, του ΤΕΙ, του ΜΑΙΧ και του Ινστιτούτου Υποτροπικών με ένα εκατομμύριο ευρώ για προγράμματα σύνδεσης της έρευνας με την παραγωγή. Μπόρεσα ακόμη να προωθήσω την κάλυψη ορισμένων τοπικών αναγκών, όπως τη χρηματοδότηση της αγοράς και τοποθέτησης  χλοοτάπητα στο γήπεδο των Σφακίων, ή την παραχώρηση του παλιού αστυνομικού τμήματος στο Κολυμπάρι για τη δημιουργία αγροτικού ιατρείου, κ.ο.κ. Αναφέρω μόνο μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα, από μια μακρά λίστα παρεμβάσεων που έγιναν μετά από συνεννόηση με τοπικούς φορείς, με τους οποίους είχα πάντα στενή συνεργασία. 

Χρέος του βουλευτή δεν είναι μόνο να συμμετέχει στη νομοθετική διαδικασία, αλλά και να συνεργάζεται με τους φορείς της Περιφέρειάς του για την υλοποίηση τοπικών πολιτικών. Κατά κανόνα αυτή η διάσταση αφορά δράσεις τοπικής εμβέλειας, που δε γίνονται πρωτοσέλιδα, είναι όμως σημαντικές για τους πολίτες και για την τοπική ανάπτυξη. 

Ποιο ζήτημα θα αξιολογούσατε ως πρώτη προτεραιότητα για τα Χανιά και που θα θελήσετε να προωθήσετε στην κεντρική εξουσία, από όποια θέση και αν βρεθείτε την επομένη των εκλογών της 7ης Ιουλίου; 

H τελευταία σας ερώτηση είναι η πιο απλή, με μια προφανή απάντηση για όλους τους Χανιώτες: ΒΟΑΚ ! 

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook