Η πρόταση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών του ΓΕΛ Κισσάμου σχετικά με το κτηριακό πρόβλημα που προέκυψε στο σχολικό συγκρότημα

Άμεση αλλά προσωρινή λύση για επιστροφή στην πρωινή λειτουργία του σχολείου τους εντός του Ιανουαρίου 2020, ζητούν με πρότασή τους οι εκπαιδευτικοί του ΓΕΛ Κισσάμου. Στο κείμενο αναφέρουν τους λόγους για τους οποίους πρέπει να επισπευστούν οι διαδικασίες και εντός του Ιανουαρίου τα μαθήματα να γίνουν ξανά σε πρωινή βάρδια.

Θυμίζουμε ότι οι μαθητές του ΓΕΛ Κισάμου μαζί με τους μαθητές του ΕΠΑΛ αναγκάστηκαν να φιλοξενηθούν στα Γυμνάσια της περιοχής λειτουργώντας σε απογευματινή βάρδια, λόγω της απόφασης τεχνικού κλιμακίου που έκρινε ακατάλληλο το σχολικό τους συγκρότημα μετά τον σεισμό της 27ης Νοεμβρίου.

Αναλυτικά η πρόταση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΓΕΛ Κισσάμου για το κτηριακό πρόβλημα

"Έπειτα από το σεισμό των 6,1 ρίχτερ που σημειώθηκε στις 27/11/2019 και τον έλεγχο που πραγματοποίησε κλιμάκιο της ΚΤΥΠ Α.Ε., το σχολικό συγκρότημα των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ Κισσάμου κρίθηκε ακατάλληλο και αποφασίστηκε η κατεδάφισή του. Παράλληλα, αποφασίστηκε η προσωρινή στέγαση των παραπάνω σχολείων στα υπάρχοντα Γυμνάσια της πόλης σε απογευματινή βάρδια, μέχρι την εξεύρεση λύσης για επιστροφή στο κανονικό πρωινό ωράριο.

Μετά από συνεδρίαση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών του ΓΕΛ Κισσάμου σήμερα Παρασκευή 6/12/2019, σχετικά με το ζήτημα της προσωρινής μετεγκατάστασης αποφασίστηκαν τα εξής:

Γνωρίζοντας ότι σε παρόμοιες περιπτώσεις (πχ. Λέσβος , Αθήνα) υπήρξε άμεση ανταπόκριση και λειτουργία των σχολείων σε πρωινή βάρδια με προκατασκευασμένες αίθουσες, διεκδικούμε ανάλογη, άμεση αλλά προσωρινή (μέχρι την ανέγερση νέου κτιριακού συγκροτήματος) λύση για πρωινή λειτουργία του σχολείου εντός  Ιανουαρίου του 2020, για τους εξής λόγους:

  • Η μαθησιακή επίδοση των μαθητών επηρεάζεται αρνητικά από το απογευματινό ωράριο. Όλες οι σύγχρονες παιδαγωγικές έρευνες συνιστούν τη λειτουργία του σχολείου σε πρωινό ωράριο για παιδαγωγικούς και μαθησιακούς λόγους.
  • Διαταράσσονται οι οικογενειακές σχέσεις των μαθητών, οι οποίοι έχουν ελάχιστο διαθέσιμο χρόνο με την οικογένειά τους.
  • Δημιουργείται πρόβλημα με τις μετακινήσεις των μαθητών και ιδιαίτερα με την επιστροφή τους σε απομακρυσμένες περιοχές κατά τις βραδινές ώρες.
  • Οι μαθητές αδυνατούν να παρακολουθήσουν τις εξωσχολικές τους δραστηριότητες, όπως αθλητισμός, μουσική, ξένες γλώσσες κτλ.
  • Ανατρέπεται ο οικογενειακός προγραμματισμός των εκπαιδευτικών του σχολείου."

Η απόφαση υπογράφεται από τον Διευθυντή και τους καθηγητές του ΓΕΛ Κισσάμου