Την ταλαιπωρία που βίωσε με πτήση της Skyexpress περιγράφει ένας Χανιώτης ο οποίος εκφράζει την απογοήτευσή του για την πολιτική της εταιρείας

Ακολουθεί το μήνυμα του αναγνώστη:

“Ονομάζομαι {….} και είχα κλείσει εισιτήριο χθες στις 18.30 από Αθήνα για Χανιά με την πτήση 254 της skyexpress. Λόγω άσχημων καιρικών συνθηκών το ταξί άργησε να με μεταφέρει και έφτασα στο αεροδρόμιο στις 17.55. 

Πήγα κατευθείαν στα γκισέ να κάνω τσεκ ιν και είχε μια ουρά 10-15 ατόμων. Τους παρακάλεσα όλους να μπω μπροστά να μην χάσω την πτήση μου και πήγα στο γκισέ στις 18.05 .

H υπάλληλος μου είπε πως δεν γνώριζε αν είχε κλείσει η πύλη πήρε τηλέφωνο και περίμενα απάντηση. Εν τω μεταξύ εμφανίστηκε άλλη μία επιβάτης με προορισμό τα Χανιά. 

Μετά 5 λεπτά πήραν τηλέφωνο την υπάλληλο και μας ανέφερε πως η πύλη είχε κλείσει. Παρόλα τα παρακάλια μας και αν μπορούσαμε να μιλήσουμε με κάποιον υπεύθυνο μας είπε πως δεν γίνεται τίποτα και πως ο προϊστάμενος αρνήθηκε την επιβίβαση μας λόγω αργοπορίας μας.

Τελικά αναχωρήσαμε και έκλεισα άλλη πτήση με άλλη αεροπορική εταιρία στις 21.10 και σε αυτήν την εταιρεία μέχρι τις 21.15 επιβιβαζόταν επιβάτες.

Όπως πληροφορήθηκα η πτήση 254 αναχώρησε στις 19.05. Από το γκισέ έως την πύλη Β16 μαζί με τον έλεγχο είναι χρονομετρημένα 8 λεπτά και στο φινάλε η πτήση καθυστέρησε να αναχωρήσει 35 λεπτά.

Πιστεύω πως η συμπεριφορά του προϊσταμένου ήταν απαράδεκτη και μπορεί να είναι η πολιτική της εταιρείας αυστηρή αλλά μπορεί να σκεφτεί και λίγο ανθρώπινα, να είναι πιο ελαστικός, να αξιολογήσει την κατάσταση (άσχημος καιρός) και πως δεν μας περισσεύουν χρήματα να χάσουμε τη μία πτήση και να πάρουμε την άλλη λες και είναι λεωφορείο.

Ήμουν μέχρι τώρα συχνός πελάτης της, εγώ και η οικογένεια μου ταξιδέψαμε 10-15 φορές με την εταιρεία αυτή το 2019 αλλά σας γνωστοποιώ ότι δεν θα την προτιμήσω ξανά!!!

Σε επικοινωνία με την εταιρεία μου απάντησαν κυνικότατα πως η πύλη κλίνει 20 λεπτά πριν την αναχώρηση άσχετα αν καθυστερήσει η πτήση”

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook