Ανακοίνωσε τη διάθεση που υπάρχει προς αυτή την  κατεύθυνση ο Υφυπουργός Παιδείας Βασίλης Διγαλάκης.

Τοποθέτηση, στο πλαίσιο της ομιλίας του στη χτεσινοβραδινή εκδήλωση στο Καφέ "Κήπος" πραγματοποίησε ο Υφυπουργός Παιδείας, Βασίλης Διγαλάκης και αφορούσε το "στοιχειωμένο νο.1" αθλητικό κέντρο του κολυμβητηρίου Ακρωτηρίου (το νο.2 είναι φυσικά το ποδηλατοδρόμιο).

Όπως τόνισε ο κ. Διγαλάκης "είμαστε σε συνεννόηση με τη διοίκηση του Πολυτεχνείου Κρήτης, προκειμένου να προχωρήσει μέσω ΣΔΙΤ, μέσω Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα αυτό το μεγάλο έργο, το οποίο θα ανακουφίσει τους μαθητές, τα παιδιά μας, που ασχολούνται με το άθλημα της κολύμβησης και με όλα τα αθλήματα του υγρού στίβου".

Το "στοίχημα" του Διγαλάκη

Μη λησμονούμε ότι για τον Βασίλη Διγαλάκη, το κολυμβητήριο Χανίων αποτελεί ένα "προσωπικό" στοίχημα, αφού ως Πρύτανης του Πολυτεχνείου Κρήτης είχε ανακινήσει το θέμα προ πενταετίας (περίπου), Είχαν γίνει δηλαδή τότε, όλες οι μελέτες για την αποκατάσταση και την ενεργειακή αναβάθμιση. 

Η στασιμότητα (για άλλους λόγους) που προέκυψε στη συνέχεια μείωσε τις ελπίδες ότι τελικά θα δούμε κάτι καλό για το κολυμβητήριο που... ρημάζει, ωστόσο, η χτεσινή τοποθέτηση του Βασίλη Διγαλάκη αναζωπύρωσε τις ελπίδες, μήπως και δούμε κάτι προς αυτή την κατεύθυνση!

Η επιλογή της Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) μάλλον αποτελεί "μονόδρομο" για να λειτουργήσει (ακόμα διατηρούμε επιφυλάξεις φυσικά) αυτό το μεγάλο έργο, αφού υπενθυμίζεται ότι το κόστος ανακατσκευής του κυμαίνεται στα 3-4 εκατομμύρια ευρώ και ετήσιας συντηρησής του, περί τα 500 χιλιάδες ευρώ. Χοντρικά αλλά κάπου εκεί κυμαίνονται οι τιμές...

Μη λησμονούμε επίσης, ότι εφόσον υπάρξει σύμβαση με τα ΣΔΙΤ, η συνεργασία αυτή (κράτους-ΣΔΙΤ) θα περιλαμβάνει και τα  έξοδα που απαιτούνται για την κατασκευή του και για κάποιο εύλογο διάστημα, τα έξοδα συντήρησής του, όπως θα συμβεί με τα σχολεία που θα κατασκευαστούν στα Χανιά (μέσω ΣΔΙΤ και πάλι).

Από κει και πέρα:

Πρώτον, αναμένουμε η πρόθεση του κ. Διγαλάκη να πάρει πιο επίσημη μορφή.

Δεύτερον, ποιοι θα είναι οι όροι της συμφωνίας και σε τι χρόνο μπορεί να κατασκευαστεί, το κολυμβητήριο Ακρωτηρίου (εφόσον προχωρήσουν οι διαδικασίες για να κατασκευαστεί).

Τρίτον, εφόσον το έργο υλοποιηθεί (πάμε πολύ μακριά βέβαια και πρέπει να προσέχουμε τι λέμε αφού ακόμα δεν τον είδαμε, Γιάννη τον βαφτίσαμε), ποιοι θα το χρησιμοποιούν. Θα είναι αθλητικό κέντρο μόνο για συλλόγους ή θα έχει και λαϊκή χρήση (και με τι κόστος);  

Οι ελπίδες για να γίνει κάτι στο κολυμβητήριο Χανίων (όπως και στο Ποδηλατοδρόμιο) αναζωπυρώνονται, ωστόσο, καλό είναι να τηρούμε στάση αναμονής, γιατί τα (σχεδόν) 20 χρόνια αναμονής για την ολοκλήρωσή τους είναι πολλά...