Σε πλήρη εφαρμογή η κοινωνική πολιτική της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης και Αποχέτευσης σε συνεργασία με το τμήμα κοινωνικής πολιτικής Δήμου Χανίων

Η εφαρμογή του κοινωνικού τιμολογίου στους λογαριασμούς της ΔΕΥΑΧ για ευπαθείς οικονομικά, ομάδες καταναλωτών, ξεκίνησε ουσιαστικά το 2013 επι δημαρχίας του αείμνηστου Μανώλη Σκουλάκη, όταν είχε υπογραφεί μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ της ΔΕΥΑΧ και του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Χανίων.

Επικεφαλής στο Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής ήταν η τότε Αντιδήμαρχος Χρυσούλα Χατζηδάκη, η οποία έξι χρόνια μετά, με την ιδιότητα πλέον της Προέδρου της ΔΕΥΑΧ ανακοίνωσε σήμερα την επέκταση της κοινωνικής συνεισφοράς με την δυνατότητα ένταξης νέων κατηγοριών στο κοινωνικό τιμολόγιο, όπως οι ανασφάλιστοι πολίτες, οι οποίοι, μαζί με τους ενταγμένους στο μητρώο ΤΕΒΑ και στους δικαιούχους του Κοινωνικού Παντοπωλείου, εντάσσονται και στην δυνατότητα εφάπαξ διαγραφής οφειλών.

Όπως αναφέρθηκε, η ΔΕΥΑΧ για την διαγραφή οφειλών θα διαθέσει για το 2020, συνολικά 60.000 ευρώ.


Επιπλέον στην διάρκεια συνέντευξης Τύπου με την συμμετοχή και της νυν Αντιδημάρχου, επικεφαλής του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής Ελένης Ζερβουδάκη, επισημάνθηκε πως οι κοινωνικές υπηρεσίες του Δήμου, θα δέχονται τις αιτήσεις και θα ελέγχουν επισταμένως όλες τις περιπτώσεις.

Όπως είπε και η κα Ζερβουδάκη, η ΔΕΥΑΧ προσέφερε μια μεγαλύτερη έκπτωση και απαλοιφή των οφειλών τους σε άτομα που εντάσσονται σε ευπαθείς ομάδες και τα οποία περιλαμβάνονται και είναι εγγεγραμμένα στα μητρώα απόρων, στο μητρώο του ΤΕΒΑ και του Κοινωνικού Παντοπωλείου.


Να σημειωθεί πως στο κοινωνικό τιμολόγιο της ΔΕΥΑΧ έχουν ενταχθεί εκατοντάδες καταναλωτές με τον απόλυτο αριθμό να είναι μεταβαλλόμενος και να κυμαίνεται από 250  έως 500 άτομα. Επίσης έχουν ενταχθεί και 48 ιδρύματα των Χανίων.

Όπως επισημάνθηκε ο αριθμός των καταναλωτών που θα μπορούσαν να ενταχθούν θα ήταν μεγαλύτερος, αλλά υπάρχουν αρκετοί που διστάζουν να απευθυνθούν στις κοινωνικές επιχειρήσεις του Δήμου Χανίων.