Πώς θα επικοινωνείτε τηλεφωνικά και ηλεκτρονικά

Αναλυτικά η ανακοίνωση

"Σε εφαρμογή των προληπτικών μέτρων που εφαρμόζονται με Υπουργική Απόφαση και σχετικό έγγραφο του ΥΠΕΣ,  για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού, ο  Δήμος Ρεθύμνης παρακαλεί τους συμπολίτες να αποφύγουν την κατ’ ιδίαν επίσκεψη τους στις δημοτικές υπηρεσίες και να επιλέξουν για την εξυπηρέτηση τους τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που  έχει θέσει σε λειτουργία  ο Δήμος Ρεθύμνης.

Άλλωστε, σύμφωνα με υπουργική απόφαση, σημαντικός αριθμός εργαζομένων στις δημοτικές υπηρεσίες έκανε χρήση της νόμιμης ειδικής άδειας (γονείς με ανήλικα παιδιά κάτω των 15 ετών), με αποτέλεσμα να συρρικνωθούν οι υπηρεσίες, οι ώρες εξυπηρέτησης κοινού επίσης μειώθηκαν κατά 50% ενώ είναι πιθανή η απαγόρευση εισόδου σε δημόσιες υπηρεσίες.

Είναι εξαιρετικά σημαντικό να τηρήσουμε όλοι τα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας, αποφεύγοντας άσκοπες μετακινήσεις και συγχρωτισμό σε δημόσιους χώρους.

Παρακαλούμε λοιπόν τους συμπολίτες να κάνουν χρήση των δυνατοτήτων που τους παρέχει ο Δήμος Ρεθύμνης, διεκπεραιώνοντας τις υποθέσεις τους ηλεκτρονικά, μέσω του εκσυγχρονισμένου συστήματος ηλεκτρονικής διακυβέρνησης που έχει θέσει ήδη σε λειτουργία με στόχο να διασφαλίσει τη διαφάνεια, την έγκυρη πληροφόρηση και την ταχύτητα στις συνδιαλλαγές και την επικοινωνία των δημοτικών υπηρεσιών με τους πολίτες.

Παρακάτω αναφέρονται οι ενδεδειγμένοι – αν όχι επιβεβλημένοι λόγω ειδικών συνθηκών- τρόποι εξυπηρέτησης των δημοτών μέσω διαδικτύου:

Οδηγίες υποβολής αιτημάτων ηλεκτρονικά

Για την ηλεκτρονική υποβολή αιτήματος, ο δημότης πρέπει να  είναι εγγεγραμμένος χρήστης.  Μέσω της επίσημης ιστοσελίδας rethymno.gr ο κάθε δημότης μπορεί, ως χρήστης, να υποβάλει τα αιτήματα του κάνοντας  «κλικ»  στο πάνω μέρος της ιστοσελίδας, στο “e-Υπηρεσίες”,  και στη συνέχεια «κλικ» “e-Αιτήματα” (  αριστερά).

Χρήσιμο είναι να επισκεφθούν οι συμπολίτες το σύνδεσμο https://www.rethymno.gr/e-services/e-requests προκειμένου να ενημερωθούν για τα  αιτήματα  μπορούν να υποβληθούν  ηλεκτρονικά στο σύστημα.

Σημειώνεται ότι, σταδιακά, θα αυξάνεται ο αριθμός των ηλεκτρονικών αιτημάτων που θα τεθούν στη διάθεση των δημοτών. Εξάλλου, από τις αρχές Απριλίου 2020 θα ενεργοποιηθεί στο σύστημα η εφαρμογή ηλεκτρονικών πληρωμών υπηρεσία υποβολής ηλεκτρονικών αιτημάτων μέσω κινητών τηλεφώνων με την εφαρμογή «Δημότης Ρεθύμνου». (θα  γίνει ενημέρωση με νεότερη ανακοίνωση).

Τηλεφωνική επικοινωνία με δημοτικές υπηρεσίες

Οι συμπολίτες που είναι λιγότερο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία ή δεν διαθέτουν τα κατάλληλα τεχνολογικά μέσα, μπορούν να απευθύνονται τηλεφωνικά στις δημοτικές υπηρεσίες για να εξυπηρετηθούν. Ακολουθεί ενδεικτικός κατάλογος υπηρεσιών και τηλέφωνα  επικοινωνίας".