Θέλετε να έχετε υγιή, πλούσια, γυαλιστερά μαλλιά και γερά νύχια; Η λύση θα μπορούσε να είναι στην κουζίνα σας. 

Μια υγιεινή διατροφή παρέχει όλες τις αναγκαίες θρεπτικές ουσίες, ορισμένα τρόφιμα, ωστόσο, περιέχουν περισσότερες θρεπτικές ιδιότητες που υποστηρίζουν την ανάπτυξη και τη συνολικότερη υγεία από ό,τι άλλα.
ADVERTISING

Ποιες είναι όμως αυτές οι τροφές;

Γλυκοπατάτες/ Καρότα/ Σπανάκι

Είναι πλούσια σε βιταμίνη Α η οποία βοηθά στη καλή ενυδάτωση του τριχωτού της κεφαλής και της τρίχας, γεγονός που κάνει την εν λόγω βιταμίνη ιδανική για όσους θέλουν να μακρύνουν τα μαλλιά τους πιο γρήγορα.

Μανιτάρια/ Αβοκάντο/ Αυγά

Περιέχουν βιοτίνη (βιταμίνη Β7)  γνωστή ως τη βιταμίνη επιμήκυνσης της τρίχας η οποία επανορθώνει τα εύθραυστα μαλλιά και βελτιώνει την υφή τους.

Κόκκινο κρέας/ Σταφίδες/ Πουλερικά

Ο σίδηρος κάνει τις ρίζες των μαλλιών πιο δυνατές και προάγει την επιμήκυνση της τρίχας. Χωρίς αυτό το σημαντικό στοιχείο, τα μαλλιά μπορεί να γίνουν λεπτά και ξηρά, καθώς βοηθάει στην διαδικασία μεταφοράς οξυγόνου στα κύτταρα και τους επιτρέπει να λειτουργήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Πηγή: govastileto.gr