Σύμφωνα με τις Οδηγίες και τις Διαταγές της Διοίκησης της Α.Α.Δ.Ε., από 1/6/2020 η λειτουργία της Δ.Ο.Υ. Χανίων, όσον αφορά τις συναλλαγές της με το κοινό, τροποποιείται.

Όπως ανακοίνωσε η διεύθυνση της Εφορίας Χανίων ο τρόπος λειτουργίας πλέον γίνεται ως εξής:

Κατ’ αρχάς, η ελεύθερη είσοδος στα Τμήματα και τα Γραφεία της Δ.Ο.Υ. δεν επιτρέπεται.
Η είσοδος επιτρέπεται μόνο κατόπιν προσυνεννόησης, (ραντεβού).
Η προσυνεννόηση, (ραντεβού), ή τα αιτήματα των συναλλασσομένων θα υποβάλλονται, μόνο μέσω email ή μέσω fax ή μέσω τηλεφώνου.

 Τα email επικοινωνίας είναι: [email protected] ..και  [email protected] 
• Το FAX είναι: 28213 44704

• Τα τηλέφωνα επικοινωνίας είναι:

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ 28213 44705 ή 706 ή 750 ή 751
ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ 28213 44735 ή 736 ή 709
• ΚΦΑΣ 28213 45123 ή 28213 44746
ΤΜΗΜΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ 28213 45160 έως 169
ΤΜΗΜΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ 28213 45131 ή 140
• ΕΝΦΙΑ 28213 45133
• Ε9 28213 45135
• ΚΕΦΑΛΑΙΟ 28213 44760 ή 762 ή 763
• ΦΠΑ 28213 45111 ή 112 
• ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ 28213 45117
ΕΣΟΔΑ 28213 44730 ή 731 ή 771 ή 781 ή 708
• ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΕΣ 28213 44793 ή 794
ΜΗΤΡΩΟ 28213 45155 έως 159
ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 28213 45110 ή 125
ΤΑΜΕΙΟ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΩΝ 28213 44785 ή 786

Επίσης ενημερώνουμε ότι στις περιπτώσεις κατά τις οποίες πληρωμές φορολογουμένων δεν έχουν ενημερωθεί στο σύστημα TAXIS και επιθυμούν  την άμεση ενημέρωση τους, π.χ. για έκδοση αποδεικτικού φορολογικής ενημερότητας (ΑΦΕ) μέσω TAXIS, μπορούν να κάνουν τα παρακάτω:

1) Κλήση στο Κ.Ε.Φ., (Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων) Τηλ. 213 162 1000

2) Υποβολή ηλεκτρονικού ερωτήματος

• Αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε., μπορείτε να υποβάλετε το ερώτημα σας  στον ιστοχώρο:
https://www.aade.gr/ μέσα από την επιλογή «Ο λογαριασμός μου  My TAXISnet  Ερωτήματα προς Α.Α.Δ.Ε.», διαλέγεται κατηγορία ερωτήματος και καταγράφεται  αναλυτικά το πρόβλημα σας.

• Αν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης, μπορείτε να υποβάλετε, αντίστοιχα με παραπάνω, το ερώτημα σας μέσω της φόρμας υποβολής αιτήματος στον ιστοχώρο: https://www1.gsis.gr/inquiry/newInquiry.htm

Για διευκόλυνση των φορολογουμένων, καλό θα είναι στα γραπτά αιτήματα να αποτυπώνονται οπωσδήποτε τα τηλέφωνα επικοινωνίας (σταθερό και κινητό) και να περιγράφεται αναλυτικά το αίτημα επισυνάπτοντας τα απαραίτητα έγγραφα-δικαιολογητικά.

Σε περίπτωση κατά την οποία κριθεί απαραίτητη η αυτοπρόσωπη παρουσία στην Δ.Ο.Υ., αυτή θα πραγματοποιείται μόνο με μάσκα χωρίς βαλβίδα την οποία θα φέρει ο πολίτης.

Σημειώνουμε ότι εάν ακολουθηθούν οι ανωτέρω οδηγίες η εξυπηρέτηση του κοινού θα πραγματοποιείται με τρόπο ασφαλή, γρήγορο και αποδοτικό.

Διαβεβαιώνουμε ότι το σύνολο του προσωπικού της Δ.Ο.Υ. προσπαθεί να απαντήσει σε όλα τα αιτήματα. Κυρίως φροντίζει, κατά προτεραιότητα, να ικανοποιήσει τον μεγάλο όγκο των επιστροφών φόρων, προκειμένου να ενισχυθεί η ρευστότητα όσων πλήττονται από την κρίση που προκάλεσε η εμφάνιση του νέου κορωνοϊού (covid 19).

Σας καλούμε, λοιπόν, να σεβαστείτε τις προσπάθειες όλων μας να εξυπηρετήσουμε, επιστρατεύοντας τον πολιτισμό και την αγωγή σας.
 

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook