Η μία μετά την άλλη, όλο και περισσότερες εταιρείες ανακοινώνουν ότι θα συμμετάσχουν στο μποϊκοτάζ των διαφημίσεων στο Facebook.

Διαμαρτυρόμενες για την πολιτική του τεράστιου μέσου κοινωνικής δικτύωσης, που δεν κατάφερε να σταματήσει την εξάπλωση της ρητορικής μίσους.

Ομάδες ακτιβιστών ξεκίνησαν την περασμένη εβδομάδα την καμπάνια #StopHateforProfit ζητώντας από μεγάλες εταιρείες να σταματήσουν τις διαφημίσεις στο Facebook, λόγω της διαρκούς «αποτυχίας της επιχείρησης να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά την τεράστια διάδοση μίσους στις πλατφόρμες της».

Μέσα σε μερικές μέρες, τεράστιες αλυσίδες λιανικής όπως η REI, η The North Faceκαι η Patagonia ανακοίνωσαν ότι θα συμμετάσχουν στην κινητοποίηση. Μέχρι την Κυριακή, τα Starbucks, ο έκτος μεγαλύτερος διαφημιζόμενος στο Facebook, είχε ανακοινώσει ότι σταματά τη διαφήμιση στην πλατφόρμα, χωρίς ωστόσο να πει ανοιχτά ότι συμμετέχει στο #StopHateForProfit.

Με ανακοίνωσή της η εταιρεία απάντησε λέγοντας ότι «σεβόμαστε βαθιά την απόφαση κάθε εταιρείας και παραμένουμε δεσμευμένοι στη σημαντική εργασία του να αφαιρέσουμε τη ρητορική μίσους και να παράσχουμε σημαντικές πληροφορίες για εκλογές. Οι συζητήσεις μας με τους ανθρώπους του μάρκετινγκ και τις οργανώσεις ακτιβιστών αφορούν στο πώς, όλοι μαζί, μπορούμε να γίνουμε μία δύναμη για το καλό».

Οι εταιρείες που σταματούν τη διαφήμιση στο Facebook

Μεταξύ των εταιρειών που σταμάτησαν τη διαφήμιση στο Facebook είναι η Arc'teryx, η Ben & Jerry's, η οποία μάλιστα, στην ανακοίνωσή της κάλεσε τους υπευθύνους του κοινωνικού δικτύου να αναλάβουν δράση.

Επίσης, η Beam Suntory, αλλά και ο κολοσσός των αναψυκτικών, Coca-Cola, η οποία ανακοίνωσε ότι σταματά τη διαφήμιση για τουλάχιστον 30 ημέρες και στη συνέχεια θα ληφθούν οι αποφάσεις. Η Dashlane, η Eddie Bauer, η εταιρεία ρούχων, Eileen Fisher, η Hershey's, καθώς και η αμερικανική θυγατρική της Honda σταματά άμεσα τη διαφήμιση σε Facebook και Instagram.

Άλλες εταιρείες που μποϋκοτάρουν το Facebook είναι η JanSport, η Levi Strauss, η Magnolia Pictures, το πρώτο στούντιο του Χόλιγουντ που παίρνει αυτή την απόφαση, η Patagonia, η The North Face, η REI, τα Starbucks, η Upwork και η Unilever, η οποία αποσύρει τις διαφημιστικές της εκστρατείες τουλάχιστον έως το τέλος του 2020.

Την ίδια απόφαση έλαβε και ο κολοσσός των τηλεπικοινωνιών, η αμερικανική Verizon, η οποία για τον ίδιο λόγο έχει αποσύρει τις διαφημίσεις της και από το YouTube.

Πηγή: economistas.gr