Έγινε πλήθος καταγγελιών και παραπόνων – Η επικοινωνία με την εταιρεία ήταν αδύνατη

Πρόστιμο συνολικού ύψους 250.000 ευρώ, επέβαλε η γενική διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή στην επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου «Mobilepoint.gr» όπως γνωστοποίησε η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής.

Οι οργανώσεις ΕΚΠΟΙΖΩ και ΠΟΜΕΚ «Η Παρέμβαση» ενημέρωσαν τη γενική διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή για το μεγάλο αριθμό παραπόνων-καταγγελιών που έλαβαν από καταναλωτές για την εν λόγω εταιρία. Στην έρευνά τους επισημάνθηκε πλήθος παραβάσεων, από την πλευρά της εταιρείας και ελήφθησαν υπόψη ο μεγάλος αριθμός των καταγγελιών, ο αυξημένος κίνδυνος παραπλάνησης και πρόσκλησης ζημίας στους καταναλωτές, καθώς και το οικονομικό όφελος που επεδίωξε η ως άνω εταιρεία σε βάρος τους.

Οι καταναλωτές αισθάνονταν αβοήθητοι και παραπλανημένοι λόγω των παρελκυστικών και παράνομων πρακτικών της εταιρείας, όπως αναφέρει το ΑΜΠΕ, επικαλούμενο ανακοίνωση της ΕΚΠΟΙΖΩ.

Συγκεκριμένα οι καταγγελίες αφορούσαν παραγγελίες στις οποίες είχαν προβεί οι καταναλωτές μέσω διαδικτύου για την αγορά προϊόντων τεχνολογίας (όπως κινητά τηλέφωνα, tablet, laptop, τηλεόραση, ψυγείο), σε ιδιαίτερα προνομιακές τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες των καταναλωτών και της ΕΚΠΟΙΖΩ η επικοινωνία με την εταιρεία ήταν ανέφικτη, με αποτέλεσμα να μην παραλάβουν ποτέ τα προϊόντα που είχαν παραγγείλει και προπληρώσει, όπως επίσης και την επιστροφή των χρημάτων τους, ασκώντας το δικαίωμα υπαναχώρησης.

Τα παραπάνω συνιστούν παράβαση της νομοθεσίας περί καταναλωτή (ν. 2251/1994) και συγκεκριμένα: της μη παράδοσης των προϊόντων, της μη επιστροφή χρημάτων αμέσως μετά την καταγγελία της σύμβασης, τις εσφαλμένες πληροφορίες αναφορικά με την παράδοση των προϊόντων, την παραπλάνηση ως προς την έκταση των δεσμεύσεων του προμηθευτή και την ανακριβή ενημέρωση καταναλωτών ως προς το δικαίωμα υπαναχώρησης από σύμβαση από απόσταση, όπως εξηγεί η ΕΚΠΟΙΖΩ.

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook