Τι απαντά ο Διευθυντής του υποκαταστήματος του ΕΦΚΑ Χανίων, Στέλιος Ανετάκης

Σε απάντηση της καταγγελίας του Χανιώτη που είχε πάθει εργατικό ατύχημα και αναγκάστηκε να πάρει αναρρωτική άδεια για να κάνει επέμβαση, χωρίς ωστόσο εδώ και 4 μήνες να έχει λάβει το επίδομα ασθενείας, ο Διευθυντής του υποκαταστήματος του ΕΦΚΑ Χανίων, Στέλιος Ανετάκης, περιγράφει στο Flashnews.gr τι συνέβη και παρουσιάστηκε η καθυστέρηση αυτή.

Σύμφωνα με τον κ. Ανετάκη, ο εργαζόμενος είχε εργατικό ατύχημα στις 19/3 και στις 20/3 το ανήγγειλε στην υπηρεσία. Όμως τα ένσημά του δεν φαίνονταν στο σύστημα ηλεκτρονικά μέχρι αρχές Ιουλίου. Για τον λόγο αυτό και δεν μπορούσε ο ΕΦΚΑ να προχωρήσει στην πληρωμή του επιδόματος ασθενείας στον άνθρωπο. “Μόλις φάνηκαν τα ημερομίσθιά του στο μηχανογραφικό σύστημα, αμέσως μεριμνήσαμε για να γίνει η πληρωμή. Στις 20 Μαρτίου είχε κάνει την αναγγελία του εργατικού ατυχήματος σε εμάς όμως του εξηγήσαμε ότι αν δεν έχουν καταχωρηθεί ηλεκτρονικά τα ημερομίσθια και δεν φαίνονται στο σύστημα δεν μπορεί να γίνει η πληρωμή. Μόλις έγινε η ηλεκτρονική καταχώρηση στο κεντρικό σύστημα και εμφανίστηκαν τα ένσημα, προχωρήσαμε άμεσα τη διαδικασία για την πληρωμή.

Για τη χρονική μετατόπιση στις 7 Αυγούστου, της πληρωμής που θα γινόταν σήμερα, ο κ. Ανετάκης δηλώνει ότι ο υπάλληλος είχε ετοιμάσει τα χαρτιά του εργαζόμενου και τα είχε υποβάλει ώστε να λάμβανε τα χρήματά του σήμερα. Όμως επειδή το ηλεκτρονικό σύστημα πληρωμής των παροχών κλείνει στις 14.00 το μεσημέρι, τα χαρτιά δεν πρόλαβαν να οριστικοποιηθούν ηλεκτρονικά μέσω του συστήματος κάτι που έγινε την επόμενη μέρα το πρωί, με αποτέλεσμα όμως λόγω αυτού, να περάσει η πληρωμή για το επόμενο δεκαπενθήμερο.

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook