Ενδεικτικά, λίγο πριν τις 11.30 το πρωί, περίμεναν έξω από τα γραφεία περίπου 25 άτομα, με πολλούς από αυτούς να... ξεροσταλιάζουν εκεί από νωρίς το πρωί

Ένα... μεροκάματο χρειάζεται όποιος έχει να ρυθμίσει υποθέσεις του στον ΕΦΚΑ στα Χανιά.

Κι αυτό γιατί ασφαλισμένοι περιμένουν από νωρίς το πρωί να απευθυνθούν σε κάποιον υπάλληλο, όμως ο ρυθμός εξυπηρέτησης κινείται με ρυθμούς χελώνας!

Ενδεικτικά, λίγο πριν τις 11.30, περίμεναν έξω από τα γραφεία περίπου 25 άτομα, με πολλούς από αυτούς να... ξεροσταλιάζουν εκεί από νωρίς το πρωί. Μάλιστα είχαν διασκορπιστεί στον αύλειο χώρο, γιατι έξω από την πόρτα υπήρχαν ήδη αρκετά άτομα που περίμεναν.

Όπως είπαν στο Flashnew.gr ασφαλισμένοι, εκείνη την ώρα που εξυπηρετείτο μέσα το νούμερο 5 περίμεναν έξω άνθρωποι με νούμερα πχ 33 (έχοντας προσέλθει από τις 8.00 το πρωί), με νούμερο 30 (έχοντας προσέλθει από τις 8 παρά) και νούμερο 21 (έχοντας προσέλθει από τις 7.30 το πρωί)

Σε ερώτησή τους γιατί καθυστερεί τόσο πολύ ο ρυθμός εξυπηρέτησης, η απάντηση ήταν ότι έχει πέσει το σύστημα. Όπως μας είπαν ασφαλισμένοι που περίμεναν, μόνο ένα ταμείο εξυπηρετούσε κόσμο!  

Το αποτέλεσμα ήταν η πολύωρη αναμονή και ο εκνευρισμός με την υπομονή των ανθρώπων να εχει εξαντληθεί.