Κάποιοι έκαναν λόγο για καθυστερήσεις και για έγγραφα που ζητήθηκαν ενώ δεν προβλέπονται από τον νόμο

Τοποθέτηση αναφορικά με τα σχόλια που έχουν γραφτεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τον νέο επιβατικό σταθμό Σούδας, τα οποία κάνουν λόγο για καθυστερήσεις, έκανε ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος, Νίκος Χαζιράκης, στα πλαίσια της συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου που είναι σε εξέλιξη. 

Αναλυτικά όσα είπε ο κ. Χαζιράκης:

"Αναφορικά με τον νέο επιβατικό σταθμό Σούδας και τα δημοσιεύματα που απασχόλησαν κυρίως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ειδικά το facebook, από κάποια πρόσωπα τα οποία είναι από υψηλά ιστάμενες θέσεις και τοποθετήθηκαν συγκεκριμένα με αφορμή, τον νέο επιβατικό σταθμό στη Σούδα υπήρξε μία τοποθέτηση ξεκάθαρη, ότι υπήρξε καθυστέρηση από την υπηρεσία δόμησης και ότι ο υπάλληλος που χειριζόταν τη συγκεκριμένη αίτηση για έκδοση οικοδομικής άδειας, καθυστέρησε από υπερβάλλοντα ζήλο ζητώντας έγγραφα τα οποία δεν προβλέπονται από τον νόμο. Κανένα έγγραφο δε ζητήθηκε το οποίο δεν προβλέπεται από τον νόμο, είναι ξεκάθαρο ότι απαιτούνταν το συγκεκριμένο έγγραφο από το κεντρικό συμβούλιο αρχιτεκτονικής και ήταν εν γνώσει του μηχανικού που χειριζόταν την υπόθεση. Είναι ατυχέστατη η τοποθέτηση του συγκεκριμένου προέδρου.

Κατόπιν συνεννόησης η συγκεκριμένη ανάρτηση τροποποιήθηκε και αντιλήφθηκε το λάθος που έχει γίνει. Υπάρχει αναλυτικά στην πολεοδομία η διαδρομή της αίτησης και ο τρόπος με τον οποίο συμπεριφέρθηκε ο υπάλληλος και πόσο βοήθησε τον μηχανικό που χειρίσθηκε την υπόθεση ώστε να προχωρήσει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα η συγκεκριμένη υπόθεση, καθότι στην υπηρεσία δόμησης δεν προτιμάται καμία αίτηση σε σχέση με κάποια άλλη. Κινούμαστε με βάση, το πρωτόκολλο εκτός αν υπάρχει εκκρεμότητα σε πρόγραμμα ΕΣΠΑ, ή σε κάποια χρηματοδοτικά προγράμματα ή αν αφορά το δημόσιο συμφέρον. Εν προκειμένω για τον σταθμό κινηθήκαμε ανεξαρτήτως ώστε να προχωρήσει ο σταθμός όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, καθότι αφορά το γενικότερο κοινωνικό σύνολο, όπως είχε γίνει αντίστοιχα για τον σταθμό παραγωγής οξυγόνου του νοσοκομείου, όπου και εκεί ατυχώς και εσφαλμένως είχε τοποθετηθεί ένας συγκεκριμένος βουλευτής, αναφέροντας ότι πάλι η υπηρεσία δόμησης καθυστερεί τις διαδικασίες. Και αυτό είχε αποδειχθεί ότι  ήταν αναληθές.

Τα έγγραφα που ζητούσαν οι υπάλληλοι της πολεοδομίας ήταν τα προβλεπόμενα και αποδείχθηκε στην πορεία χορηγήθηκαν τα έγγραφα και εξεδόθη η άδεια όπως προβλέπεται ακριβώς. Για την κόντρα στην υπηρεσία δόμησης, ότι οι υπάλληλοι επιδεικνύουν υπερβάλλοντα ζήλο, για παράδειγμα το Ηράκλειο με λιγότερες αιτήσεις και δραστηριότητες έχει 14 άτομα παραπάνω.  Η πίεση είναι τεράστια και οι καταγγελίες είναι συνεχείς. Οι υπάλληλοι είναι λογικό να προσπαθούν να ακολουθούν τον νόμο. Δεν καθυστερούν τους πολίτες εσκεμμένα δεν ζητείται κάτι που δεν προβλέπεται, υπάρχει μία ανοχή και μία διευκόλυνση όμως σκεφτείτε την πίεση αυτών των ανθρώπων, οι οποίοι βρίσκονται συχνά να είναι κατηγορούμενοι. Δεν μπορούμε να ζητάμε ειδικά σε κτίρια δημοσίου συμφέροντος να μην ζητάμε κάποια έγγραφα. Όταν θα γίνει κάποιο ατύχημα στο μέλλον και δεν θα έχουν εκδοθεί ορθά οι άδειες, θα έρθουν και αυτοί μαζί μας στα δικαστήρια να μας υποστηρίξουν;".