Του Κωνσταντίνου Συλιγάρδου

Δύο πράγματα ντροπιάζουν περισσότερο απ’ όλα στις σχολικές καταλήψεις

Η αγραμματοσύνη κάποιων λίγων που υποτίθεται διδάσκουν και φαίνεται από τα πανό και τις ανακοινώσεις, και οι καταστροφές και οι λεηλασίες της σχολικής περιουσίας που θα πληρωθεί ξανά απ όλους μας ως συνήθως και όχι από τους μπαχαλακηδες όπως θα έπρεπε.

Για το δεύτερο δεν χρειάζεται να δείξουμε τίποτα ! 

Για το πρώτο σας παραθέτω εικόνα με παράκληση να εξηγήσει κάποιους στους "καθηγητές" του Ηρακλείου ότι το προαύλιο είναι ουδέτερο ουσιαστικοποιημένο επίθετο, αλλά ο προαύλιος χώρος είναι αρσενικού γένους και θέλει "ν": 
Τον προαύλιο χώρο. 

Επίσης: Το 3ο ΓΕΛ, του 3ου ΓΕΛ (με κενό ανάμεσα)
Κενό θέλει και μετά το κόμμα (...Σεπτεμβρίου, στις...), 
Κόμμα χρειάζεται μετά τη λέξη Ηρακλείου και μετά την ώρα (στις 18:00) και, φυσικά, στο τέλος της πρότασης μπαίνει τελεία.  

Μια απλή φράση έγραψαν με λίγες λέξεις  όλη κι όλη, κι είναι περισσότερα τα λάθη από τα σωστά ...

6 λάθη έκαναν οι τύποι που προφανώς αρνούνται την αξιολόγηση και διαμαρτύρονται που οι εκλογές θα γίνουν για τα συνδικαλιστικά τους όργανα σε ώρες και μέρες εκτός μαθημάτων.

Κάποιοι απ' αυτούς μπορεί να ανήκουν και σε εκείνους που θεωρούν ότι το μάθημα με κάμερες προσβάλει την προσωπικότητα του μαθητή ενώ η αλήθεια μάλλον είναι ότι οι κάμερες δείχνουν την αλήθεια όπως είναι. Γυμνή!

Τα συμπεράσματα δικά σας...

Α ! Γράψτε και ότι κιοσές ο  Πομπέος είναι ανεπιθύμητος μπας και ξεχρεώσετε προς την κομματική οργάνωση που βρίσκεται πίσω απ' όλα αυτά.

Κύριε πρόεδρε της ΕΛΜΕ, δεχτείτε τα συγχαρητήρια μας.

ΥΓ : Είμαι μαθητής που πήγα σε δημόσιο σχολείο και είχα καθηγητές πραγματικούς γίγαντες.
Και φυσικά είμαι υπέρ του δημόσιου σχολείου.
Σε ένα από αυτά μάλιστα μαθητής είναι ο γιος μου.

Έχω γνωρίσει εξαιρετικούς καθηγητές και δασκάλους που είχε την τύχη να έχει το παιδί μου.

Υπόδειγμα εκπαιδευτικών καν ανθρώπων.

Δεν είναι όλοι ίδιοι.

Δυστυχώς όμως οι εξαιρέσεις είναι θλιβερές και απογοητευτικές.

Θα εξακολουθήσω να πιστεύω ότι τα περιστατικά αυτά αποτελούν τις εξαιρέσεις γιατί δεν θέλω να δεχτώ ως γονιός κάτι άλλο.

Θέλω να συντηρήσω το μύθο για το καλό δημόσιο σχολείο που τρέφω διαχρονικά, αλλά δεν μπορώ να κάνω πως δεν καταλαβαίνω για τέτοιες ντροπιαστικές περιπτώσεις.

Για να μην υπάρξουν δεύτερες σκέψεις ή παρεξηγήσεις.

Κωνσταντίνος Συλιγάρδος