Με παρέμβαση του ιδιοκτήτη, το άβολο θέμα τακτοποιήθηκε – Τι λένε οι εμπλεκόμενοι

Θυμάστε τη σερβιτόρα από το Τέξας που της άφησε ευγενικός πελάτης φιλοδώρημα 2.000 δολαρίων αλλά δεν πήρε μία, καθώς το εστιατόριο δήλωσε πως δεν μπορούσε να επεξεργαστεί τόσο μεγάλο πουρμπουάρ;

Η 21χρονη Emily Bauer θα τα πάρει τελικά τα λεφτά, καθώς ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου συμφώνησε να της κόψει μια επιταγή με το αντίστοιχο ποσό.

Σύμφωνα με το νέο ρεπορτάζ του τοπικού σταθμού KENS, ο μάνατζερ του εστιατορίου Red Hook Seafood and Bar στο Σαν Αντόνιο δηλώνει τώρα πως η συναλλαγή με την πιστωτική του πελάτη δεν ολοκληρώθηκε.

Ο ιδιοκτήτης ωστόσο John Cheng δήλωσε πως «είναι Χριστούγεννα και όλοι παλεύουν. Είμαι έτοιμος να της τα δώσω ως χριστουγεννιάτικο δώρο».

Ο Cheng δήλωσε πως έκοψε στη σερβιτόρα μια επιταγή για 2.069,01 δολάρια, που καλύπτει το φιλοδώρημα, αλλά και τον λογαριασμό που πλήρωσε ο πελάτης.

«Το γεγονός ότι ο ιδιοκτήτης της δουλειάς μου είναι διατεθειμένος να μου τα δώσει, παρά το γεγονός ότι το μπέρδεμα δεν ήταν δικό του, δεν μπορώ να τον ευχαριστήσω αρκετά γι’ αυτό», δήλωσε η 21χρονη μητέρα στον σταθμό.

Ο πελάτης είχε λογαριασμό 69,01 δολάρια, άφησε όμως 2.069,01 δολάρια, καθώς τα 2.000 ήταν το φιλοδώρημα για την ευγενική σερβιτόρα που παραδεχόταν πως ήταν πολύ αργή στη δουλειά της.

Ο μάνατζερ πάντως που είχε «παγώσει» το φιλοδώρημα δηλώνει τώρα στον KENS: «Είναι σαν η τράπεζα να σου λέει ‘‘α, είναι απάτη. Δεν πρόκειται να περάσει’’. Αν δώσω πουρμπουάρ 2.000 δολαρίων στον εαυτό μου; Η τράπεζα θα το αρνηθεί. Θα το αρνηθούν. Και θα το αρνηθούν γιατί δεν το κάνω συνήθως αυτό. Δεν δίνω συνήθως τέτοια φιλοδωρήματα».

Πηγή: newsbeast.gr