Τα «αόρατα» παιδιά δεν έχουν πρόσβαση στην εκπαίδευση και την υγεία και πέφτουν ευκολότερα θύματα σωματεμπορίας.

Ζουν στο περιθώριο της κοινωνίας, είναι θύματα εκμετάλλευσης, βιώνουν κοινωνικές ανισότητες, επιβιώνουν σε εμπόλεμη ζώνη, θέλουν, αλλά δεν μπορούν να παραμείνουν παιδιά. Τα «αόρατα» παιδιά του κόσμου ταλαιπωρούνται και καταπιέζονται, υφίστανται σωματική και ψυχική βία, πεινούν και ζουν στα όρια της φτώχειας και της ανέχειας.

Το 2008 δημοσιοποιήθηκε η διαφημιστική καμπάνια «Invisible Child» της UNICEF στην Κίνα. Σκοπός της συγκεκριμένης καμπάνιας ήταν να υπενθυμίσει και να τονίσει στους πολίτες της Κίνας, λίγο πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Πεκίνο, το υψηλό ποσοστό των παιδιών που βρίσκονται κάτω από το όριο της φτώχειας. Παιδιά στο Πεκίνο βάφτηκαν σε χρώματα της πόλης από εξειδικευμένους make up artists και φωτογραφήθηκαν με τρόπο τέτοιον ώστε να μοιάζουν σχεδόν αόρατα.

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook