Σε απελπισία Χανιώτης που του καθυστερούν το παραπεμπτικό - Πιο εύκολο να πιάσει κάποιος το λαχείο από το να σηκώσουν το τηλέφωνο στο ΚΕΠΑ Ηρακλείου του ΕΦΚΑ

Σε κατάσταση απελπισίας βρίσκεται ένας Χανιώτης ο οποίος πέρα από τον πόνο και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει στη μάχη που δίνει η μητέρα του με τον καρκίνο, καλείται να βρεθεί αντιμέτωπος και με το "τέρας" του δημοσίου και στην προκειμένη περίπτωση του ΕΦΚΑ!

Ο κάτοικος της Ασή Γωνιάς Χανίων, έχει στείλει τα απαραίτητα χαρτιά που απαιτούνται στην αρμόδια υπηρεσία του ΕΦΚΑ προκειμένου να του σταλεί από το ΚΕΠΑ Ηρακλείου το παραπεμπτικό για να εξεταστεί η καρκινοπαθής μητέρα του από την επιτροπή ΚΕΠΑ στα Χανιά και να της αναγνωριστεί αναπηρία για να λάβει το αντίστοιχο επίδομα.

Τα απαραίτητα έγγραφα τα έχει στείλει από 7 Μαΐου. Είναι ήδη 15 Ιουνίου και ούτε φωνή ούτε ακρόαση από τον ΕΦΚΑ Ηρακλείου που είναι  αρμόδιος όπως μας λέει ο Χανιώτης για να εκδίδει τα παραπεμπτικά. 

Να σημειωθεί ότι αν σε τρεις μήνες δεν έχει δοθεί παραπεμπτικό ο Χανιώτης θα χρειαστεί να επαναλάβει και να συγκεντρώσει όλα τα χαρτιά από την αρχή.

Όπως μας κατήγγειλε έχει απευθυνθεί και στον ΕΦΚΑ Χανίων όπου προσπάθησαν να το βοηθήσουν δίνοντάς του τα τηλέφωνα των αρμόδιων υπηρεσιών στο Ηράκλειο, γιατί το παραπεμπτικό όπως αναφέραμε και παραπάνω δε βγαίνει από την υπηρεσία των Χανίων αλλά από αυτή του Ηρακλείου.

Ο άνθρωπος πήρε δεκάδες φορές στα τηλέφωνα του Ηρακλείου και ποτέ κανείς δεν τα σήκωσε. Επιχειρήσαμε ως Flashnews.gr να επικοινωνήσουμε με τη σειρά μας και μας παρέπεμψαν σε δυο τηλέφωνα το ένα εκ των οποίων αντιστοιχεί στο ΚΕΠΑ Ηρακλείου.

Κανείς δε σήκωσε τις αλλεπάλληλες κλήσεις επί τρεις ημέρες!

Οπότε στην καθυστέρηση της διαδικασίας έκδοσης του παραπεμπτικού (έτσι όπως φαίνεται ότι κινείται ο ρυθμός της υπηρεσίας είναι πολύ πιθανό να χαθεί η προθεσμία) έρχεται να προστεθεί και η πλήρης αδιαφορία για την ενημέρωση των πολιτών που θέλουν να απευθυνθούν στην υπηρεσία. 

Απαντήστε στα mail και τις κλήσεις των πολιτών

Για όποιον επικαλεστεί περιορισμούς πανδημίας παραθέτουμε την επιστολή του νέου διοικητή του ΕΦΚΑ Παναγιώτη Δουφεξή πριν από λίγες ημέρες, η οποία τα λέει όλα....

"...Κατά την σταδιακή επιστροφή όλων μας στη νέα κανονικότητα που διαμορφώνει η μετά-covid εποχή σε συνδυασμό με την μείωση του ποσοστού τηλεργασίας, τα υποκαταστήματα του e-ΕΦΚΑ αποτελούν και πάλι τους κύριους κόμβους εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων. Ως εκ τούτου, θα ήθελα να επιδείξετε στον ύψιστο βαθμό τον επαγγελματισμό που σας διακρίνει και να ανταποκρίνεστε στα e-mails και στις τηλεφωνικές κλήσεις των πολιτών.

Καλώ τους διευθυντές όλων των υποκαταστημάτων και των Διευθύνσεων που εξυπηρετούν κοινό να προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες για να αποκατασταθεί το συντομότερο η ομαλή επικοινωνία του πολίτη με τον e-EΦΚΑ."


Ακολουθήστε το Flashnews στο Google News και στο Facebook