Αυτό συμβαίνει όταν γίνονται αποσπασματικές κινήσεις και όχι συνολικός σχεδιασμός στο πλαίσιο ενός μελετημένο κυκλοφοριακού πλάνου

Παρελθόν αποτελεί ο χώρος ελεγχόμενος στάθμευσης στην οδό Πλουμιδάκη στα Χανιά αλλά μόνο στα λόγια, γιατί στην πράξη η κατάσταση που διαμορφώνεται είναι διαφορετική.

Θυμίζουμε ότι μετά από εργασίες που έγιναν επεκτάθηκε το πλάτος του πεζοδρομίου από τη μεριά του Πάρκου Ειρήνης και Φιλίας, αντικατάσταση των φθαρμένων στύλων φωτισμού και κατάργηση της ελεγχόμενης στάθμευσης. Εξαίρεση θα αποτελεί ένα τμήμα του δρόμου που οριοθετήθηκε για να γίνεται προσωρινή στάση τουριστικών λεωφορείων για την επιβίβαση και αποβίβαση.

Ένα ζήτημα από μόνο του είναι, το να κλείνει ο δήμος χώρους ελεγχόμενης στάθμευσης όταν δε φροντίζει να εξασφαλίσει πάρκινγκ για να καλύψει τις ανάγκες που θα δημιουργηθούν από την κατάργηση του χώρου ή όταν δε φροντίζει να καλύψει τις ανάγκες μετακίνησης εντός πόλης με mini bus που θα εξυπηρετούν ανθρώπους που δεν έχουν τη δυνατότητα να μετακινηθούν με τα πόδια σε μεγάλες αποστάσεις είτε λόγω ηλικίας, είτε λόγω προβλημάτων υγείας (ώστε και αυτοί με τη σειρά τους να μπορούν να αφήσουν τα αυτοκίνητα εκτός πόλης.)

Από εκεί και πέρα, αρκετοί ήταν οι πολίτες που πάρκαραν στην Πλουμιδάκη, με αποτέλεσμα να γίνει πολύ στενός ο δρόμος (που ήδη είχε στενέψει με την επέκταση των πεζοδρομίων). Μάλιστα σύμφωνα με μαρτυρία, κάποια στιγμή που είχε σταθμεύσει τουριστικό λεωφορείο, δημιουργήθηκε μποτιλιάρισμα λόγω και των άλλων σταθμευμένων οχημάτων.

Αυτό συμβαίνει όταν γίνονται αποσπασματικές κινήσεις και όχι συνολικός σχεδιασμός στο πλαίσιο ενός μελετημένο κυκλοφοριακού πλάνου.

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook