Για να έχετε ένα λαμπερό βλέμμα, απαραίτητη προϋπόθεση είναι τα λαμπερά μάτια.

Δείτε τις κορυφαίες συμβουλές για να δώσετε λάμψη στα μάτια σας γρήγορα και ανέξοδα.

Μην εκθέτετε τα μάτια σας στον ξηρό αέρα

Ο αέρας σε μεγάλα υψόμετρα, σε ζεστά κλίματα, στον κλειστό χώρο των αεροπλάνων μπορεί να είναι ιδιαίτερα ξηρός.

Ο άνεμος και ο καπνός μπορούν επίσης να στεγνώσουν τα μάτια σας, όπως και το πιστολάκι των μαλλιών που έρχεται κοντά στα μάτια σας.

Αποφύγετε τον ξηρό αέρα αν μπορείτε, και έχετε μαζί σας οφθαλμικές σταγόνες για να φροντίζετε για την ενυδάτωση των ματιών σας όταν ξέρετε ότι θα είστε σε ξηρό μέρος.

Τοποθετήστε φακελάκια πράσινου τσαγιού στα βλέφαρά σας

Αν τα μάτια σας είναι πρησμένα ή ερεθισμένα, τοποθετώντας φακελάκια πράσινου τσαγιού πάνω στα βλέφαρα μπορεί να μειωθεί το πρήξιμο και τα σημάδια ταλαιπωρίας.

Η πολυφαινόλη που είναι ιδιαίτερα ισχυρή στο πράσινο τσάι έχει αντιφλεγμονώδη δράση και αντιοξειδωτικά αποτελέσματα στα κύτταρα του κερατοειδούς.

Ο καλύτερος τρόπος για να χρησιμοποιήσετε το πράσινο τσάι στα μάτια σας είναι να βάλετε πρώτα τα φακελάκια μέσα σε βραστό νερό.

Στη συνέχεια αφήστε τα να κρυώσουν ή βάλτε τα στο ψυγείο για περίπου 15 λεπτά.

Μόλις γίνουν δροσερά ξαπλώστε, κλείστε τα μάτια σας και τοποθετήστε τα πάνω στα βλέφαρά σας για δέκα λεπτά.

Χρησιμοποιήστε αγγούρι για να αποφύγετε τα πρηξίματα

Ο χυμός του αγγουριού περιέχει ισχυρές αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, καθώς και βιταμίνη C, που μπορεί να καταπραΰνει το κουρασμένο δέρμα και τα μάτια.

Για να το χρησιμοποιήσετε, κόψτε δύο φέτες αγγουριού, ξαπλώστε και τοποθετήστε μια φέτα σε κάθε βλέφαρο για 15 λεπτά για να ανανεώσετε τα μάτια και το δέρμα σας.

Εναλλακτικά, αν αισθάνεστε τα μάτια σας πρησμένα, δοκιμάστε να τοποθετήσετε μια κρύα κομπρέσα σε κάθε μάτι ή τα ειδικά pads για πρησμένα μάτια που θα βρείτε στο εμπόριο.

Εντάξτε στη διατροφή σας τα ω3 λιπαρά οξέα

Τα ω3 και ω6 λιπαρά οξέα είναι αποτελεσματικά για τη θεραπεία της ξηροφθαλμίας.

Για να κρατάτε τα μάτια σας καλά ενυδατωμένα, αυξήστε την πρόσληψη αυτών των λιπαρών οξέων.

Καλές πηγές είναι ο σολομός, το σκουμπρί, οι σαρδέλες, οι σπόροι chia, ο λιναρόσπορος και τα καρύδια.

Αν δε λαμβάνετε αρκετά ωμέγα λιπαρά οξέα από τις τροφές, μπορείτε να πάρετε ένα καθημερινό συμπλήρωμα.

Χρησιμοποιήστε ροδόνερο

Το ροδόνερο έχει αντιφλεγμονώδη δράση και καταπολεμά τις μολύνσεις.

Μπορεί να αποδειχτεί αποτελεσματικό στις ενοχλήσεις των ματιών.

Για να το χρησιμοποιήσετε, περάστε τα βλέφαρά σας με μια μπατονέτα εμποτισμένη σε ροδόνερο για να μειωθεί το οίδημα.

Μπορείτε να αγοράσετε ροδόνερο από καταστήματα καλλυντικών, βιολογικών προϊόντων, αλλά και από το διαδίκτυο.

Αν δεν είστε σίγουροι ότι το ροδόνερο είναι ασφαλές για σας, ρωτήστε τον οφθαλμίατρό σας πριν το χρησιμοποιήσετε.

Κοιμηθείτε καλά

Αν δεν κοιμάστε αρκετά τα μάτια σας θα εμφανίσουν σημάδια κόπωσης και στέρησης ύπνου.

Στόχος σας θα πρέπει να είναι να κοιμάστε 7-9 ώρες καθημερινά.

Προστατέψτε τα μάτια σας από τον ήλιο

Η προστασία των ματιών σας από τον ήλιο μπορεί να σας βοηθήσει να καταπολεμήσετε την ξηροφθαλμία, ενώ μπορεί να μειώσει και τον κίνδυνο εγκαύματος στα βλέφαρα ή στο δέρμα κάτω από τα μάτια.

Να φοράτε γυαλιά ηλίου για προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία όταν είστε εκτεθειμένοι στο ηλιακό φως.

Πίνετε άφθονο νερό

Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια νερό κάθε μέρα για να εξασφαλίσετε ότι το σώμα σας έχει αρκετή υγρασία ώστε να κρατάτε και τα μάτια σας ενυδατωμένα.

Χρησιμοποιήστε οφθαλμικές σταγόνες ή τεχνητά δάκρυα

Με το πέρασμα της ηλικίας τα μάτια γίνονται πιο επιρρεπή στην ξηροφθαλμία.

Ξηρότητα στα μάτια μπορεί επίσης να προκαλέσει η χρήση φακών επαφής, ορισμένα φάρμακα και οι εποχικές αλλεργίες.

Τη λύση εδώ μπορούν να δώσουν οι οφθαλμικές σταγόνες ή τα τεχνητά δάκρυα.

Πηγή: y-o.gr


Ακολουθήστε το Flashnews στο Google News και στο Facebook