Σε δηλώσεις του ο δήμαρχος Χανίων, Π. Σημανδηράκης λέει: «Ανοίγουμε παράθυρο επικοινωνίας μεταξύ του Δήμου μας & των δυνητικών του επισκεπτών»

Παρουσιάστηκε σήμερα, Δευτέρα 27/9/2021 η  «Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού», το νέο  τουριστικό «ψηφιακό σπίτι» του Δήμου Χανίων, που θα προβάλλεται μέσα από την ανανεωμένη ιστοσελίδα www.chaniatourism.gr . Κατά τη διάρκεια Συνέντευξης Τύπου, που παραχωρήθηκε στην Αίθουσα Τύπου του Δημαρχείου από τον Δήμαρχο Χανίων, Παναγιώτη Σημανδηράκη, τον Αντιδήμαρχο Τουρισμού, Γιάννη Γιαννακάκη, τον Ειδικό Συνεργάτη σε θέματα Τουρισμού, Νίκο Αλεξάκη, καθώς και τον εκπρόσωπο της αναδόχου εταιρίας, που υλοποίησε το συγκεκριμένο ψηφιακό έργο, Γρηγόρη Τσακίρη, παρουσιάστηκε η ανανεωμένη ιστοσελίδα, η οποία στηρίζεται στην πρωτοτυπία, την απλότητα και τη χρηστικότητα.

«Στον Δήμο Χανίων είμαστε στην ιδιαίτερα ευχάριστη θέση να παρουσιάζουμε το αποτέλεσμα μιας δουλειάς, που διήρκησε περισσότερο από ένα χρόνο, και έχει σκοπό ν’ ανοίξει ένα νέο παράθυρο επικοινωνίας μεταξύ του Δήμου μας και των δυνητικών επισκεπτών του από όλο τον κόσμο», τόνισε κατά την τοποθέτησή του ο Δήμαρχος Χανίων, παρατηρώντας ότι καταβλήθηκε προσπάθεια, ώστε, αξιοποιώντας  τη σύγχρονη τεχνολογία «να δημιουργηθεί ένα περιβάλλον μέσα από την καινούρια μας ιστοσελίδα, ώστε να μπορούν οι επισκέπτες να δουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του τόπου, να γνωρίσουν τους ανθρώπους του και να μπορέσουν να αποκομίσουν σημαντικές εμπειρίες κατά την επίσκεψή τους εδώ», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε.

«Είμαι σίγουρος ότι αυτό το site θα αποτελέσει ένα ακόμη χρήσιμο εργαλείο για τους επισκέπτες αλλά και για τους ντόπιους επαγγελματίες του τουρισμού και μέσα από την αισθητική και τη λειτουργικότητά του θα καταφέρει να βοηθήσει, ώστε τα επόμενα χρόνια η βαριά βιομηχανία του τόπου μας να αποκτήσει περισσότερα ποιοτικά χαρακτηριστικά», πρόσθεσε ο κ. Σημανδηράκης, ο οποίος δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει θερμά την ομάδα, που εργάστηκε για το αποτέλεσμα, η οποία και θα παρακολουθεί και θα εμπλουτίζει με νέο περιεχόμενο την ιστοσελίδα. «Ελπίζω τόσο τα Μ.Μ.Ε. όσο και οι πολίτες να δουν, ν’ αξιολογήσουν και να προτείνουν βελτιώσεις, ώστε να έχουμε μία από τις καλύτερες σελίδες τουρισμού όχι μόνο σε πανελλήνιο επίπεδο αλλά και ευρύτερα», κατέληξε στην τοποθέτησή του ο Δήμαρχος Χανίων.    

«Ο Δήμος Χανίων εδώ και καιρό είχε αποφασίσει να αλλάξει την εικόνα του προς τα έξω, την εικόνα, που έχει προς τους δυνητικούς του επισκέπτες, και αυτό το καταφέραμε μέσα από πολύ συντονισμένες κινήσεις. Η κορύφωση αυτού του ψηφιακού μας νέου περιβάλλοντος είναι η ιστοσελίδα, που τώρα παρουσιάζουμε, η οποία ξεκινά στην αγγλική γλώσσα και προσεχώς θα μεταφραστεί σε όλες τις γλώσσες των επισκεπτών της πόλης μας», επεσήμανε από την πλευρά του ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Γιάννης Γιαννακάκης.

Ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος χαρακτήρισε τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα όχι μόνο εργαλείο διαφήμισης αλλά και εργαλείο για τους επιχειρηματίες και τους εμπλεκόμενους του τουρισμού, καθώς περιέχει υλικό, που μπορεί ν΄ αξιοποιηθεί, ώστε να προωθηθεί καλύτερα ο τόπος μας. «Το μεγάλο προσόν της πόλης μας είναι οι άνθρωποι, οι ιστορίες τους, το χαμόγελό τους και αυτό αναδεικνύουμε μέσα από το νέο λογότυπο των Χανίων: «Χανιά, μία πόλη γεμάτη ιστορίες – Chania, a city of many tales», μία πόλη γεμάτη προσωπικότητες, μία πόλη γεμάτη μυστικά, που μπορεί κάποιος να ανακαλύψει. Ελπίζω μέσα από την ανανεωμένη ιστοσελίδα να μπορέσουν οι επισκέπτες της πόλης να ανακαλύψουν αυτά τα μυστικά και γιατί όχι να τα ζήσουν και από κοντά», επεσήμανε o κ. Γιαννακάκης.

Από την πλευρά του ο Ειδικός Συνεργάτης του Δήμου Χανίων σε θέματα τουρισμού, Νίκος Αλεξάκης, υπογράμμισε μεταξύ άλλων ότι στόχος του εγχειρήματος ήταν να μπορέσει να επικοινωνήσει ο Δήμος, με έμφαση στο storytelling, στο content marketing και επίκεντρο τον άνθρωπο. «Θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα ψηφιακό σπίτι, το οποίο να μπορέσει να συναντήσει τον πελάτη μας σε όλα τα στάδια της τουριστικής δραστηριότητας. Έχουμε δώσει μεγάλη βαρύτητα στους ανθρώπους της πόλης, γιατί αυτοί είναι, που διαμορφώνουν την τουριστική δραστηριότητα σε πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό», ανέφερε ο κ. Αλεξάκης, γνωστοποιώντας παράλληλα ότι το νέο περιεχόμενο της ιστοσελίδας αποτελείται από περισσότερες από 37.000 νέες λέξεις, 300 νέες φωτογραφίες, ενώ η εν λόγω ιστοσελίδα θα αναπτύσσεται, θα βελτιώνεται και θα εξελίσσεται. «Θέλουμε να βοηθήσουμε και τον επισκέπτη, που βρίσκεται ήδη στα Χανιά, καθώς και τον δυνητικό επισκέπτη, που σκέφτεται να πάει κάπου διακοπές, προτείνοντάς του ότι το μέρος για τις διακοπές του είναι τα Χανιά», τόνισε ο κ. Αλεξάκης.

Ο ανάδοχος του έργου, κ. Γρηγόρης Τσακίρης, Διευθυντής και ιδιοκτήτης της εταιρείας Lime Creative, αναφερόμενος στην ανανεωμένη ιστοσελίδα τόνισε ότι αναδεικνύει το ανθρώπινο στοιχείο,  ενώ ταυτόχρονα έκανε λόγο για αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, ξεκάθαρη δομή, προσεγμένα γραφικά, διευκρινίζοντας ότι τα ιστορικά στοιχεία, που αναφέρονται προέρχονται από πιστοποιημένες πηγές. 

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook