Σύμφωνα με την κ. Μαριάνθη Καλαμαράκη, εκπρόσωπο μεγάλης εταιρείας διαχείρισης κοινοχρήστων, πληροφορίες για κακοδιαχείριση αποθεματικού δίνονται καθημερινά από ανθρώπους που καλούν την εταιρεία της ψάχνοντας κάποιον να αναλάβει τη διαχείριση.
Συχνά είναι επίσης τα περιστατικά όπου ο παλιός διαχειριστής αρνείται να παραδώσει το αποθεματικό στην εταιρεία η οποία τον έχει αντικαταστήσει.
Οι διαδικασίες επίλυσης των διαφορών με τους διαχειριστές είναι χρονοβόρες και δαπανηρές, με αποτέλεσμα αρκετές φορές οι ιδιοκτήτες των διαμερισμάτων να μη στρέφονται καν στη Δικαιοσύνη και να προσπαθούν να αποσπάσουν τα χρήματα με φωνές, καβγάδες και απειλές. Εάν τα ποσά είναι μεγαλύτερα, η υπόθεση παίρνει τη δικαστική οδό.
Αρκετές από τις παρεξηγήσεις δημιουργούνται επειδή οι ιδιοκτήτες δεν παίρνουν αποδείξεις για κάποιες από τις εργασίες της πολυκατοικίας, για προφανείς λόγους», υποστηρίζει στην «Καθημερινή» ο κ. Βάππας, μέλος Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ακινήτων, τονίζοντας, ωστόσο, ότι κάθε περίπτωση πρέπει να εξετάζεται ξεχωριστά.
Ο ίδιος υποστηρίζει ότι οι περισσότερες καταγγελίες και συγκρούσεις οφείλονται στο γεγονός ότι πολλοί δεν μπορούν να συμφωνήσουν μεταξύ τους ούτε για τα πιο απλά. «Συχνά η πραγματική οικονομική ζημία για τους ιδιοκτήτες προκύπτει ακριβώς εξαιτίας τέτοιων διαφορών», αναφέρει.