Τελειωμό δεν έχουν οι διαδικτυακές απάτες στην Κρήτη με “θύματα” ανύποπτους και δυστυχώς, ανενημέρωτους πολίτες.

Χιλιάδες ευρώ κάνουν “φτερά” σχεδόν σε καθημερινή βάση από τραπεζικούς λογαριασμούς πολιτών, που, άγνωστο πώς πείθονται από “επιτήδειους”, κατορθώνουν να τους αποσπάσουν μεγάλα χρηματικά ποσά.

Δύο νέα τέτοιου είδους περιστατικά έλαβαν χώρα πάλι στην Κρήτη, ένα στο Ηράκλειο και ένα στα Χανιά. Στην πρώτη περίπτωση που το θύμα είναι κάτοικος του δήμου Μαλεβιζίου στο Ηράκλειο, οι “επιτήδιοι” μέσω διαδικτυακής απάτης, του άρπαξαν 15.000 ευρώ. 

Ανάλογο περιστατικό τις προηγούμενες μέρες και στα Χανιά με το θύμα να χάνει, εν ριπή οφθαλμού, 6.000 ευρώ.

To χειρότερο είναι ότι, τέτοιου είδους περιστατικά καταγγέλλονται κατά δεκάδες, καθημερινά, στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.

Όπως γίνεται σαφές, οι ηλεκτρονικές απάτες και στην Κρήτη, έχουν πάρει διαστάσεις επιδημίας την περίοδο της Covid-19 από επιτήδειους οι οποίοι στέλνουν μηνύματα «κλωνοποιώντας» site τραπεζών.  Επί της ουσίας καλούν τα ανυποψίαστα θύματα να ανταποκριθούν στο μήνυμα βάζοντας τους προσωπικούς τους κωδικούς. Και το εντυπωσιακό είναι ότι, με κάποιον ευέλικτο τρόπο, πείθουν τα θύματά τους…

Είναι επίσης σαφής και φανερή η απουσία των εποπτικών αρχών στις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, οι οποίες δίνουν έδαφος σε επιτήδειους να χρησιμοποιούν τα δίκτυα τους μέσα από περιέργους αριθμούς και να «ψαρεύουν» τα θύματά τους.

Σε κάθε περίπτωση, αυτά τα κενά ασφαλείας προσπάθησε να καλύψει η ελληνική αστυνομία με ανακοινώσεις αλλά είναι φανερό ότι δεν αρκούν, αφού η διαδικτυακή απάτη έχει λάβει μορφή “επιδημίας”!

Σημειώνεται πάντως ότι οι τράπεζες ενημερώνουν συνεχώς τους πελάτες τους, ότι «δεν θα τους ζητήσουν ποτέ και με κανέναν τρόπο τους κωδικούς τους και τα προσωπικά τους δεδομένα, μέσω email ή μέσω sms.

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook