Ιδιαίτερα ενθαρρυντικά για τοτουριστικό προϊόνείναι τα στοιχεία των κρατήσεων που έχει ηThomas Cookγια το φετινό καλοκαίρι.

ΗΕλλάδααποτελεί αυτή τη στιγμή τον προορισμό με τις μεγαλύτερες πωλήσεις και αυτή τη στιγμή το 30% των κρατήσεών μας είναι για την Ελλάδα, ενώ οι κρατήσεις για ορισμένα δημοφιλή ελληνικά νησιά, όπως ηΡόδος,είναι ήδη επτά φορές περισσότερες από πέρυσιδήλωσε ο επικεφαλής του πρακτορείου Άλαν Φρεντς, σε συνέντευξη Τύπου που έδωσε σήμερα.

Ο κ.Φρεντςσυναντήθηκε και με την πρόεδρο του ΕΟΤΆντζελα Γκερέκου,όπου αναγνωρίστηκαν λάθη του παρελθόντος και συμφωνήθηκε ότι δεν πρέπει να επαναληφθούν. Παράλληλα, συζήτησαν τονέο οικονομικό μοντέλο της εταιρείας,που διασφαλίζει τα χρήματα των πελατών της, λειτουργώντας πλέον ως μια αποκλειστικά διαδικτυακή ταξιδιωτική επιχείρηση υπό τον διεθνή όμιλο Fosun Tourism Group. Παράλληλα, συζήτησαν για την προώθηση του τουρισμού όλο το χρόνο καθώς και σύγχρονων πρακτικών βιωσιμότητας στο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας.

Η Ελλάδα παίζει τεράστιο ρόλο στον παγκόσμιο τουρισμό

Είμαστε πολύ αισιόδοξοι για τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού το 2022. Η Ελλάδα παίζει τεράστιο ρόλο στον παγκόσμιο τουρισμό και ιδιαίτερα για τους ταξιδιώτες της Thomas Cook, αποτελεί έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς. ΗΕλλάδαείναι μια φανταστική χώρα που προσφέρει ένα ευρύ φάσμα διακοπών που ταιριάζουν σε όλους τους ταξιδιώτες καθ όλη τη διάρκεια του έτους, επομένως αναμένουμε ότι η δημοτικότητα της χώρας θα συνεχιστεί, δήλωσε ο Άλαν Φρεντς.Είναι στρατηγική μας απόφαση να επεκτείνουμε τις δραστηριότητές μας στην περιοχή με νέες συνεργασίες με τις επιχειρήσεις της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας,πρόσθεσε.

Σύμφωνα με τον κ. Φρεντς, το νέο ευέλικτο μοντέλο της εταιρείας δίνει τη δυνατότητα στην Thomas Cook να προσφέρει μια τεράστια ποικιλία διακοπών στηνΕλλάδαγια πελάτες στοΗνωμένο Βασίλειοκαι τηνΟλλανδία,όπου ξεκίνησε δραστηριότητα πρόσφατα. Θέλουμε να εκμεταλλευτούμε πλήρως τις πολλές αεροπορικές εταιρείες στην Ελλάδα και τους τύπους καταλυμάτων για να προσφέρουμε στους πελάτες μας επιλογές και ευελιξία, σημείωσε.

Το πιο δημοφιλές ελληνικό νησί είναι η Ρόδος

Η στρατηγική της εταιρείας για την Ελλάδα ήδη αποδίδει καρπούς. ΗΡόδοςείναι το πιο δημοφιλές ελληνικό νησί, ακολουθούμενη από τηνΚρήτη,τηνΚω,τηνΚέρκυρακαι τηΣαντορίνη,ενώ για ζευγάρια, ηΡόδοςείναι ο πιο δημοφιλής προορισμός καλοκαιρινών διακοπών συνολικά και ηΣαντορίνηείναι η τρίτη πιο δημοφιλής. Για όλους αυτούς τους προορισμούς, υπάρχει ήδη αρκετά μεγάλη αύξηση στις κρατήσεις σε σχέση με το 2021. Συγκεκριμένα, οι κρατήσεις για τη Ρόδο είναι επτά φορές περισσότερες από πέρυσι, για την Κω είναι 5,2 φορές, για την Κρήτη είναι 4,6, για τη Σαντορίνη είναι 3,9 φορές υψηλότερη και για την Κέρκυρα είναι 3,6 φορές υψηλότερη.

Όσον αφορά τον αντίκτυπο του πολέμου στηνΟυκρανία,ο επικεφαλής της Thomas Cook σημείωσε ότι οι κρατήσεις είναι υψηλότερες τώρα από ό,τι πριν από έξι εβδομάδες και οι πελάτες φαίνεται να ανησυχούν λιγότερο για τον πόλεμο. Επιπλέον, επεσήμανε ότι οι πελάτες κάνουν κράτηση ακόμη πιο κοντά στην αναχώρηση από πέρυσι. Το 52% των κρατήσεών μας είναι για τις επόμενες 10 εβδομάδες, είπε.

Ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων και all-inclusive προτιμούν οι πελάτες

Παράλληλα, ο κ. French τόνισε οι πελάτες κατευθύνονται κυρίως σεξενοδοχεία 4* και 5*καθώς και σεall-inclusive.Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας για την Ελλάδα, το 45% των ταξιδιωτών προτιμά ελληνικά ξενοδοχεία 5*, ενώ το 58% τείνει σε πακέτα all inclusive ξενοδοχείων.

Παράλληλα, ημέση ταξιδιωτική δαπάνηγια τις διακοπές των ταξιδιωτών στην Ελλάδα υπολογίζεται στα2.600 ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 5% σε σχέση με πέρυσι. Ο μέσος όρος των δαπανών στην Ελλάδα είναι 30% υψηλότερος από ό,τι στην Ισπανία, γεγονός που αντικατοπτρίζει το υψηλό επίπεδο ξενοδοχείων all inclusive και 5* στην Ελλάδα,δήλωσε ο Alan French.

Tags:

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook