Ωστόσο, ο ισχυρός άνδρας του ομίλου Herbert Diess, αποκάλυψε σε συνέντευξη του στους Financial Times ότι ο συγκεκριμένος στόχος κάθε άλλο παρά εύκολα πραγματοποιήσιμος είναι. «Έχουμε ένα δύσκολο δρόμο μπροστά μας και έναν πολύ σκληρό αντίπαλο να αντιμετωπίσουμε. Η Tesla είναι πιο ισχυρή απ’ ότι είχαμε προβλέψει», ανέφερε χαρακτηριστικά για να προσθέσει «θα κάνουμε ότι είναι εφικτό όμως προκειμένου να κατακτήσουμε και αυτήν την κορυφή».

Ο Diess επικρίθηκε έντονα πέρυσι για τα αποτελέσματα της VW έναντι της Tesla, η ευελιξία της οποίας και ο αλάνθαστος προγραμματισμός, άσκησαν έντονες πιέσεις όπως αποδεικνύεται στις δομές της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Μάλιστα, η κίνηση ματ του Elon Musk να ανοίξει το πρώτο ευρωπαϊκό Gigafactory κοντά στο Βερολίνο, ήταν ένα ακόμα χτύπημα κάτω από τη μέση όχι μόνο στη VW αλλά τόσο στη BMW όσο και στη Mercedes-Benz. Μια κίνηση, που όπως ο ίδιος ο Diess φέρεται να δήλωσε σε στενό του κύκλο ήταν… προκλητική.

Παρόλα αυτά, ο όμιλος VW εξακολουθεί να πιστεύει ότι είναι σε θέση να ξεπεράσει σε πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων την Tesla και να γίνει ο Νο 1 κατασκευαστής ηλεκτρικών μοντέλων στον κόσμο μέχρι το 2025, ποντάροντας κυρίως στην πληθώρα προτάσεων που θα ρίξει στην αγορά τα προσεχή χρόνια από το σύνολο των εταιρειών του (VW, Audi, Skoda και Seat). 

Σε ότι αφορά την αγορά των ΗΠΑ, ο όμιλος έχει θέσει ως στόχο των διπλασιασμό του μεριδίου του στο 10%, ενώ για ότι παραπάνω, θα χρειαστεί σίγουρα ένα νέο εργοστάσιο και ακόμα μία μονάδα παραγωγής μπαταριών.

drive.gr

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook