Πολλά είναι τα παράπονα που ακούγονται και τα δημοσίευσε και το Flashnews.gr για την κατάσταση που επικρατεί στην οδό Πλουμιδάκη καθώς και μπροστά από τους παλιούς ιταλικούς στρατώνες, με δεκάδες λεωφορεία να βρίσκονται διπλοσταθμευμένα και να δημιουργούν μια άσχημη και “ασφυκτική” στο κέντρο της πόλης εικόνα.

Μάλιστα, το θέμα συζητήθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο Χανίων με τον δημοτικό σύμβουλο Μύρωνα Γιακουμογιαννάκη να τονίζει το πρόβλημα και να θίγει το γεγονός ότι κατά τη συνεδρίαση της επιτροπής τουριστικής προβολής του δήμου, φορείς εξέφρασαν παράπονα για τα τουριστικά λεωφορεία. Μάλιστα έθιξε το γεγονός ότι στην επιτροπή πρέπει να εισακούονται οι φορείς και όχι να συζητώνται προειλημμένες αποφάσεις. Παράλληλα έγινε αναφορά στην πρόταση να χρησιμοποιούνται οι υπάρχουσες στάσεις του αστικου ΚΤΕΛ για την αποβίβαση και επιβίβαση και των τουριστικών λεωφορείων. «Ήδη κουβεντιάζουν οι τουριστικοί πράκτορες τα λεωφορεία να τα στέλνουν στο Ρέθυμνο» τόνισε ο κ. Γιακουμογιαννάκης.

Ο δήμαρχος Χανίων, απαντώντας στην κριτική που δέχεται για το θέμα, ειπε ότι τώρα έχουμε 7 +2 θέσεις επιβίβασης στην Πλουμιδάκη και τους ιταλικούς στρατώνες, δυο θέσεις στη Ρέμβη και άλλη μια θέση στην πλατεία 1866. Αυτή η χωροθέτηση έγινε μετά από πολλές συναντήσεις με τους εκπροσώπους των τουριστικών λεωφορείων και είχαν συμφωνήσει με αυτήν.

Διευκρίνισε ότι η συμφωνία τότε προέβλεπε ότι «αυτές οι θέσεις είναι για επιβίβαση και αποβίβαση, όχι για στάθμευση, γιατί δεν υπάρχει διαθέσιμος χώρος. Κάναμε αυτή τη συμφωνία που δεν τηρείται από συγκεκριμένους επαγγελματίες. Τους έχουμε ορίσει συγκεκριμένα σημεία που μπορούν να σταθμεύουν, στην Αγίων Αποστόλων στον Κουμπέ, στους Αγίους Αποστόλους και στον χώρο που υπάρχει στην Ακτή Κανάρη ή οπουδήποτε αλλού πιστεύουν ότι μπορεί να εξασφαλίσουν κάποιον χώρο. Αντίθετα πάνε κάποιοι επαγγελματίες – όχι όλοι – στην Πλουμιδάκη και στον ιταλικό στρατώνα, κλειδώνουν τα λεωφορεία τους στον χώρο και οι επόμενοι που έρχονται αναγκαστικά διπλοπαρκάρουν για επιβίβαση και αποβίβαση. Δυστυχώς, δεν υπάρχει άριστη λύση γιατί δεν υπάρχουν διαθέσιμοι χώροι. Χρειάζεται όμως περιφρούρηση από όλους και η τροχαία πρέπει να ελέγχει αν τηρείται η σήμανση που ορίζει μόνο στάση και όχι στάθμευση ενώ αυτό πρέπει να γίνεται σεβαστό και από τους ίδιους επαγγελματίες.»

Ως προς την πρόταση να χρησιμοποιηθούν οι στάσεις που υπήρχαν παλαιότερα απέναντι από το ΕΒΕΧ ο δήμαρχος ήταν κάθετα αντίθετος και τέλος απέναντι στην πρόταση για χρήση των στάσεων που του αστικού ΚΤΕΛ είπε ότι αυτό δεν το επιτρέπει η νομοθεσία. Εξάλλου οι στάσεις για το αστικό ΚΤΕΛ αφορούν σε επιβίβαση και αποβίβαση μικρής χρονικής διάρκειας 30 δευτερολέπτων που δεν ανταποκρίνεται στην ανάγκη των τουριστικών λεωφορείων. Επίσης όπως είπε ακόμα και αν υπήρχε νομικά η δυνατότητα θα προέκυπτε μετά ζήτημα λειτουργίας του ίδιου του αστικού ΚΤΕΛ.

Καποιοι επαγγελματίες που ήταν προχθές στην επιτροπή πρότειναν να επαναφέρουμε τις στάσεις που ήταν στη δημοτική αγορά Χανίων, δηλ. απέναντι από το ΕΒΕΧ και να δώσουμε τη δυνατότητα στα λεωφορεία να αποβιβάζουν και να επιβιβάζουν στις στάσεις του αστικού ΚΤΕΛ.

Μπροστά από τη δημοτική αγορά δεν επιθυμούμε τοίχος λεωφορείων. για τις στάσεις των αστικών δεν μπορεί να γίνει από τη νομοθεσία. εμείς ορίζουμε τις στάσεις για το αστικό για επιβίβαση και αποβίβαση που έχει συγκεκριμένη χρονική διάρκεια πολύ μικρότερη από αυτή που απαιτεί το τουριστικό λεωφορείο και αν υπήρχε νομικά η δυνατότητα προέκυπτε ζήτημα λειτουργίας του αστικού ΚΤΕΛ.

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook