Φωτογραφία από ramboldheiner από το Pixabay

Ειδικότερα, όπως έκανε γνωστό η αεροπορική εταιρεία SAS με ανακοίνωσή της ζήτησε να μπει σε καθεστώς χρεοκοπίας στο πλαίσιο μιας τρέχουσας αναδιάρθρωσης την επομένη της έναρξης μιας επ’ αόριστον απεργίας του κύριου συνδικάτου των πιλότων της.

«Οι δραστηριότητες και το σχέδιο πτήσεων της SAS δεν θα επηρεαστούν απ’ αυτή τη διαδικασία του κεφαλαίου 11 και η SAS θα συνεχίσει να εξυπηρετεί κανονικά τους πελάτες της» πέραν των αποτελεσμάτων της απεργίας, διαβεβαιώνει σε ανακοίνωσή της η σκανδιναβική εταιρεία, της οποίας κύριοι μέτοχοι είναι τα κράτη της Δανίας και της Σουηδίας.

Στις ΗΠΑ, η προσφυγή στο Κεφάλαιο 11 είναι ένας μηχανισμός, ο οποίος επιτρέπει σε μια επιχείρηση, που δεν καταφέρνει πλέον να αποπληρώσει το χρέος της, να αναδιαρθρωθεί προστατευμένη από τους πιστωτές της, συνεχίζοντας παράλληλα τις τρέχουσες επιχειρήσεις της.

Η SAS λογαριάζει να χρησιμοποιήσει αυτή τη διαδικασία για μια περίοδο «εννέα ως δώδεκα μηνών», δήλωσε ο γενικός διευθυντής της, ο Άνκο φαν ντερ Βερφ, στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου.

Η εταιρεία επέλεξε την προστασία στις ΗΠΑ μάλλον, παρά σε άλλες χώρες -όπως η Σουηδία, όπου βρίσκεται η έδρα της- επειδή έτσι διατηρεί την ιδιοκτησία των αεροπλάνων της, εξήγησε.

Με την προσφυγή της στο Κεφάλαιο 11 στις ΗΠΑ, η SAS «έχει στόχο να επιταχύνει το μετασχηματισμό της θέτοντας σε εφαρμογή στοιχεία κλειδιά» του υφιστάμενου σχεδίου εξοικονόμησης SAS Forward, σύμφωνα με την εταιρεία.

«Οφείλουμε απλώς να κάνουμε πολλά περισσότερα και να προχωρήσουμε πολύ ταχύτερα», τόνισε ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας Κάρστεν Ντίλινγκ, υπεραμυνόμενος μιας απόφασης «που ελήφθη έπειτα από ώριμη σκέψη».

newsit.gr

Tags: ,

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook