«Όταν τελειώσει τo Μaestro, δεν θα ξανακάνω τηλεόραση. Δε γίνεται. Ανακάλυψα ότι έχω κι εγώ αλλάξει. Ειδικά μετά τις ταινίες, ο τρόπος που χειρίζομαι τα πράγματα, δεν είναι τόσο ο τηλεοπτικός τρόπος, είναι ο κινηματογραφικός τρόπος. Αυτό είναι τρομερά χρονοβόρο, κοστοβόρο και ψυχοφθόρο». 

Σχετικά με τη συνεργασία με την Αλεξίου, είπε: «Έγραφα το δεύτερο επεισόδιο και είχα δει μία συνέντευξη της Χάρις Αλεξίου. Αποφάσισα να δοκιμάσω, έκανα μια έρευνα μόνος μου για το πώς μιλούσε. Την πήρα μια μέρα τηλέφωνο και της είπα ότι γράφω μια σειρά και εάν θέλει να το διαβάσει. Της το στέλνω, για να πω την αλήθεια, έγραψα το τρίτο επεισόδιο πάνω στην Χάρις και της το στέλνω. Μετά από δύο ημέρες με παίρνει και μου λέει: “Βρε αγόρι μου, δεν γνωριζόμαστε. Αυτή είμαι εγώ!”. Μόλις βγαίναμε από το lockdown και ήθελε να κάνει πράγματα».

«Το budget του Maestro ήταν 350 χιλιάρικα το επεισόδιο»

Όπως εξήγησε ο ίδιος αργότερα, η παγκόσμια πρεμιέρα του Maestro στο Netflix δεν αλλάζει τίποτα για εκείνον. «Όταν μου είπαν ότι το “Maestro” θα πάει στο Netflix ήμουν πάρα πολύ ψύχραιμος, ήμουν στο αυτοκίνητο και οδηγούσα. Από το καλοκαίρι είχε γίνει αυτό, απλά δεν ήθελαν να το πούμε πουθενά. Θυμάμαι ότι, όταν μου είπαν για το κλείσιμο της συμφωνίας, πήγαινα στο μοντάζ. Έκλεισα το τηλέφωνο, συνέχισα να οδηγώ και πήγα να κάνω κανονικά το μοντάζ. Δεν έβλεπα τίποτα γιατί έπρεπε να φτιάξω τα επεισόδια, ήξερα ότι θα τα έβλεπαν, είχα τεράστια αγωνία για το πώς να το φτιάξω όλο αυτό προκειμένου να πληροί τις προϋποθέσεις και προκειμένου να είναι αυτό που θέλω και εγώ. Για μένα στο τέλος της ημέρας δεν αλλάζει κάτι, σίγουρα είναι πάρα πολύ σημαντικό προς Θεού, δεν θέλω να φανώ αχάριστος. Σίγουρα χαίρομαι πάρα πολύ αλλά δεν αλλάζει κάτι την ώρα που εγώ θα κάτσω να γράψω, την ώρα που είμαι στο σετ, την ώρα που είμαι στο μοντάζ. Δεν αλλάζει τίποτα, πάλι τρέχω».

Παράλληλα, ο Χριστόφος Παπακαλιάτης απάντησε στην ερώτηση του παρουσιαστή, τι σημαίνει από οικονομικής άποψης ότι μία ελληνική σειρά επιλέχθηκε από το Netflix. «Για μένα προσωπικά δεν σημαίνει τίποτα. Για το κανάλι σημαίνει ότι δεν μπήκε μέσα, που είναι πάρα πολύ σημαντικό γιατί το Maestro είναι μία πάρα πολύ ακριβή παραγωγή για τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς. Δεν κόστιζε πάντως – αυτό το περιβόητο όπως ακούστηκε- ένα εκατομμύριο το επεισόδιο. Μέχρι και οι δικοί μου άνθρωποι μου έλεγαν: “Έλα τώρα, πήρατε ένα εκατομμύριο το επεισόδιο”. “Μα, ο πρώτος κύκλος κόστισε 350 χιλιάρικα” τους απαντούσα… Θα ερχόταν μία παγκόσμια πλατφόρμα στην Ελλάδα και θα έλεγε: “Εμείς τώρα θα σου δώσουμε ένα εκατομμύριο εάν σου κόστισε”, γιατί είναι ο Χριστοφοράρας και θα του το δώσουμε. Όχι βέβαια! Έδωσαν χρήματα, καλά χρήματα, γιατί έχω ακούσει ότι δεν έδωσαν και τίποτα. Έδωσαν πολύ καλά χρήματα για πρώτη φορά, τα οποία ουσιαστικά εξασφάλισαν να έχει πληρωθεί ο κόσμος αξιοπρεπέστατα και το κανάλι, η παραγωγή, να μην καταστραφούν, να μην μπουν μέσα. Δεν έβγαλαν όμως κάποιο τρελό κέρδος, είναι πάρα πολύ δύσκολο από μία τόσο μικρή αγορά να βγάλεις κέρδος. Σαν πρώτο βήμα, δεν είχαμε το δικαίωμα της μεγάλης απαίτησης, καθόλου. Πήγαμε πολύ πιο σεμνά και καλά κάναμε, αυτήν ήταν και η δική μου άποψη. Πριν το Netflix, το budget του Maestro ήταν 350 χιλιάρικα το επεισόδιο» απάντησε.

Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, ο ίδιος συμπλήρωσε: «Κάτι σημαντικό που πρέπει να γνωρίζει ο κόσμος είναι ότι είναι πολύ δύσκολο από εννιά επεισόδια μία παραγωγή και ένα κανάλι να βγάλει πάρα πολλά χρήματα. Νομοτελιακά δεν γίνεται, οπότε είναι προς τιμήν του καναλιού, που όταν πήγα και τους είπα ότι είναι εννιά τα επεισόδια που έχουν τεράστιο κόστος, που μπήκε στη διαδικασία να το κάνει, με το ρίσκο ότι μπορεί να καταστραφούν».

«Maestro in blue» θα είναι ο τίτλος της σειράς στο εξωτερικό

Πριν κάνει πρεμιέρα η σειρά στην ελληνική τηλέοραση, ακούστηκαν διάφορα σχόλια για την αλλαγή στο τίτλο.«Ο “Δάσκαλος” ήταν προσωρινός τίτλος, όταν ακόμα είχα γράψει τον πιλότο του πρώτου επεισοδίου. Δεν θα ήταν ποτέ “Δάσκαλος” γιατί ο συγκεκριμένος άνθρωπος όταν πήγε στους Παξούς δεν ήταν δάσκαλος στο σχολείο, οπότε τον αφήσαμε προσωρινά. Όταν ήρθε η ώρα που φτιάχναμε τα τρέιλερ και έπρεπε να ψάξουμε και να βρούμε ποιος θα είναι ο τίτλος στο εξωτερικό, εκεί σκέφτηκα το Maestro γιατί, όπως έχουμε δει, όσοι έχουμε δει το σίριαλ, αυτός είναι μαέστρος. Ταίριαζε αλληγορικά, πρακτικά και ήταν μία παγκόσμια λέξη. Ωστόσο, στο εξωτερικό το Maestro θα έχει τον τίτλο “Maestro in blue“, έτσι θα το βρίσκουν, γιατί έχουν και άλλες δουλειές με τον ίδιο τίτλο».

«Έπεσα από τα σύννεφα με την υπόθεση του Λιγνάδη»

Κλείνοντας, ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης τοποθετήθηκε για πρώτη φορά δημόσια για το #MeToo και την υπόθεση του Δημήτρη Λιγνάδη. «Δεν γίναμε ποτέ φίλοι ή κολλητοί, αλλά η συμπεριφορά του απέναντί μου ήταν κανονική. Απέφυγα με άποψη να τοποθετηθώ δημόσια για όλα αυτά, γιατί δεν θα ήθελα να είχα μια άποψη για πράγματα που δεν έχω δει. Δεν αμφισβήτησε κανείς το ταλέντο του, τη φαντασία του και την παιδεία του, αλλά όλα αυτά ήταν κάτι τελείως διαφορετικό, δικό του. Τα έχασα, έπεσα από τα σύννεφα, φυσικά και σοκαρίστηκα και θορυβήθηκα για όλα όσα γίνονταν εκείνη την εποχή. Γι’ αυτό είχα επιλέξει τότε την απόλυτη ησυχία. Όχι γιατί δεν είχα άποψη -είχα με τους δικούς μου ανθρώπους- γιατί δεν έπρεπε να έχω δημόσια άποψη». 

Και συνέχισε: «Δεν μου άρεσε που ρωτούσαν για 1-2 χρόνια τον κάθε ηθοποιό για έναν άλλον συνάδελφο και ήταν σαν παίκτες ριάλιτι, όπου όλοι ηθοποιοί έπρεπε να πουν για άλλους ηθοποιούς. Ήταν πολύ σκληρό, απάνθρωπο και πολύ μακριά από κάθε μορφής Τέχνης. Τώρα ότι μπορεί να γίνονται προσπάθειες προκειμένου να καθαρίσουν τα πράγματα, είμαι απόλυτα υπέρ αυτού αρκεί να γίνονται με μέτρο κι από αυτούς που είναι ειδικοί και ξέρουν. Όχι από τον καθένα».

ethnos.gr

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook