ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 6.208 cc
Ισχύς: 571 PS / 6.800 rpm
Ροπή: 66,2 kgm / 47.500 rpm
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο: Ημιαυτόματο 7 σχ.
Τελική ταχύτητα: 320 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 3,8 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 24,4 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 308 gr/km
Βάρος: 1.620 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.638 / 1.939 / 1.262mm
Χώρος αποσκευών: 176 lt
Τιμή: 304.000€ (βασική έκδοση)
Η Mercedes SLS AMG των 571PS…στο πιάτο σας
Οποιος χρησιμοποιεί το ρήμα «δοκιμάζω» για την SLS δεν ξέρει απλώς τι του γίνεται: απολαμβάνω, ηδονίζομαι… κορυφώνω είναι τα σωστά ρήματα. Και πώς να μην ισχύουν όλα αυτά όταν στα χέρια σου έχεις 571 αδάμαστους AMG ίππους, που παράγονται από τον V8 ατμοσφαιρικό κινητήρα των 6,3 lt! Φανταστείτε ότι αυτή η δύναμη περνάει στον πίσω άξονα μέσω του… φορμουλίστικου ειδικού κιβωτίου διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων για να μετακινήσουν τα 1.620 kg του αμαξώματος.
Οποιος χρησιμοποιεί το ρήμα «δοκιμάζω» για την SLS δεν ξέρει απλώς τι του γίνεται: απολαμβάνω, ηδονίζομαι… κορυφώνω είναι τα σωστά ρήματα. Και πώς να μην ισχύουν όλα αυτά όταν στα χέρια σου έχεις 571 αδάμαστους AMG ίππους, που παράγονται από τον V8 ατμοσφαιρικό κινητήρα των 6,3 lt! Φανταστείτε ότι αυτή η δύναμη περνάει στον πίσω άξονα μέσω του… φορμουλίστικου ειδικού κιβωτίου διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων για να μετακινήσουν τα 1.620 kg του αμαξώματος.
Σίγουρα, οι εντυπωσιακοί αριθμοί, για την περίπτωση της SLS AMG, μπορούν να αποτυπώσουν το τι επακολουθεί στον δρόμο. Με τέρμα το πεντάλ του γκαζιού, τα «G» σού χαστουκίζουν το κορμί, με την πρώτη ζαλάδα να σου έρχεται στα πρώτα δευτερόλεπτα, ενώ αγωνιάς να κρατηθείς από το τιμόνι.
Σταματάς απότομα με τα κεραμικά φρένα (άλλη ζαλάδα, από πίσω αυτή τη φορά), παίρνεις μια βαθιά ανάσα και τοποθετείς σε πιο όρθια θέση την πλάτη του καθίσματος.
Ξανά βαθιά ανάσα και τέρμα το γκάζι. Το οδόστρωμα και τα ελαστικά πασχίζουν να κρατήσουν τους πίσω τροχούς σε μια σωστή τροχιά, ενώ τα ηλεκτρικά κρατάνε το αμάξωμα ευθεία! Πού να μαζέψεις 571 ίππους! Τα πρώτα 100 km τα βλέπεις στο κοντέρ σε μόλις 4 δευτερόλεπτα, ενώ -σίγουρα- την τελική του (320 km/h) σε λιγότερο από ένα λεπτό.
Θα σκεφτόταν κανείς ότι αυτό το αυτοκίνητο για να το απολαύσεις σωστά πρέπει να έχεις φυσική κατάσταση πρωταθλητή και οδηγική ικανότητα τουλάχιστον των οδηγών του DTM. Ελα όμως που αυτό το αυτοκίνητο το οδηγούν απλοί άνθρωποι. Πλούσιοι μεν, καθημερινοί οδηγικά δε……