Από μόνο του το γεγονός ότι γυμνάζεστε δεν λέει απολύτως τίποτα σε σχέση με την καύση των θερμίδων. Αν πραγματικά επιθυμείτε να χάσετε βάρος, πρέπει να προσέξετε και τί τροφές καταναλώνετε, ειδικά αφότου επιστρέψετε από το γυμναστήριο. 

Με τον ιδρώτα να τρέχει και την πραγματικά τρομερή αίσθηση ότι έχετε καταπονεθεί και κουραστεί προκειμένου να έχετε το τέλειο σώμα, είναι πολύ εύκολο, μετά το γυμναστήριο, να τρέξετε στο ψυγείο και να πάρετε ό,τι βρείτε μπροστά σας. Έσω έτοιμες, λοιπόν, έτσι ώστε το ψυγείο να σας οδηγήσει κατευθείαν σε μια υγειϊνή επιλογή. Μία φέτα του τοστ με μία φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών είναι ό,τι πρέπει για να σας κρατήσει χορτασμένη. 

Μία άλλη καλή λύση είναι να έχετε βράσει ένα αυγό, το οποίο θα φάτε μόλις επιστρέψετε από το γυμναστήριο και το οποίο αποτελεί την τέλεια πηγή πρωτεϊνης που χρειάζεται ένας προπονημένος οργανισμός.

Επίσης, οι ανάλατοι ξηροί καρποί, τα φρούτα και τα λαχανικά είναι ό,τι πρέπει για ένα γρήγορο σνακ, μέχρι να ετοιμάσετε το κανονικό σας γεύμα.