Έξι νέα μοντέλα ανακοίνωσε η Honda για την επέκταση της γκάμας της το 2013, προσαρμοσμένη στις σύγχρονες ανάγκες για ασφαλή, οικονομική αλλά και ευχάριστη μετακίνηση.

Νέο κεφάλαιο ανοίγει η σειρά των μεσαίου κυβισμού μοντέλων που ουσιαστικά αξιοποιούν την ίδια βάση σε τρεις εναλλακτικές μορφές.

Οι τρεις νέες μοτοσικλέτες είναι εφοδιασμένες με έναν εντελώς νέο, δικύλινδρο σε σειρά τετράχρονο κινητήρα. Με απόδοση 35KW η τριμελής οικογένεια στοχεύει στις νέες κατηγορίες διπλωμάτων Α2 που θα ισχύσουν από το 2013.

Η CBR500R με το ολόσωμο φέρινγκ σχεδιαστικά θυμίζει τη CBR1000RR Fireblade. Έρχεται με σκοπό να γοητεύσει νέους αλλά και όσους από τους πεπειραμένους αναβάτες αναζητούν μία value for money εναλλακτική λύση απέναντι σε μεγαλύτερες μοτοσικλέτες. Το ABS ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό της CBR500R.



Η γυμνή CB500F, με σχεδιασμό εμπνευσμένο από την CB1000R, πλασάρεται ως η επιλογή για πρώτη «μεγάλη» μοτοσυκλέτα. Χάρη στην ποιότητα κατασκευής, την προσιτή τιμή και το χαμηλό κόστος χρήσης, γίνεται ιδανικός σύντροφος του αναβάτη που θέλει εύκολη και κομψή μετακίνηση.



Η τρίτη μοτοσικλέτα της οικογένειας, η CB500X, είναι η τελευταία προσθήκη στην γκάμα των on-off μοτοσικλετών της Honda και βαδίζει στα χνάρια της επιτυχημένης V4 Crosstourer 1200.

Ψηλότερη, με μεγαλύτερες διαδρομές στις αναρτήσεις, ελαφρά μακρύτερο μεταξόνιο και μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, η CB500X είναι επίσης εξoπλισμένη με στάνταρ ABS.

Στόχος της είναι να γίνει η επιλογή για να ξεκινήσει κανείς τη μοτοσυκλετιστική του «καριέρα». Αλλά να αποτελέσει και μία ελκυστική εναλλακτική για ήδη πεπειραμένους αναβάτες που αναζητούν μία πρακτική, προσιτή, μικτής χρήσης μοτοσυκλέτα, τόσο για τις καθημερινές μετακινήσεις, όσο και για τις αποδράσεις του Σαββατοκύριακου.



H Gold Wing F6B δανείζεται το όνομα και τα μηχανικά μέρη της τουριστικής ναυαρχίδας της Honda, της GL1800 Gold Wing. Έχει λιγότερο τουριστικό χαρακτήρα και περισσότερο πλασάρεται ως muscle bike, για εμφανίσεις με μεγάλο εκτόπισμα.

Συνδυάζει τον αειθαλή, 6κύλινδρο boxer κινητήρα των 1800 κ.εκ. και το πλαίσιο με την ανάλαφρη αίσθηση στο δρόμο –παρά το βάρος-, με μία ενδιαφέρουσα γυμνή εμφάνιση, που δημιουργούν τελικά ένα νέο υβρίδιο custom touring μοτοσικλέτας.



Το NSS300 Forza από την άλλη, είναι το νέο, μεσαίο σπορτίφ, σκούτερ της Honda. Εφοδιάζεται με έναν κινητήρα ιδανικό για μεγάλες αστικές μετακινήσεις, είναι πληθωρικό σε διαστάσεις προσφέροντας ανέσεις και χώρους αρκετούς να φιλοξενήσουν δύο full face κράνη κάτω από τη σέλα.



Στην κατηγορία Supersport όπου σπανίζει περισσότερο από κάθε άλλη η εξέλιξη τα τελευταία χρόνια έρχεται να λάμψει η νέα CBR600RR. Με νέα εμφάνιση και αεροδυναμική εμπνευσμένη από τα MotoGP, έχει δεχτεί μια σειρά από σημαντικές αλλαγές.

Η συμπεριφορά στη δρόμο έχει βελτιωθεί με την προσθήκη πιρουνιού Big Piston 41 χλστ. της Showa, με βελτιώσεις στην πίσω ανάρτηση, ζάντες με 12άκτινες ενώ η νέα χαρτογράφηση του ψεκασμού και της ρύθμισης εισαγωγής αέρα, της χαρίζουν ακόμη καλύτερη απόκριση στο γκάζι.



Το 2013, η CBR600RR θα είναι διαθέσιμη και στο νέο χρωματικό συνδυασμό της Repsol που κέρδισε και το πρωτάθλημα κατασκευαστών στα MotoGP.

Παράλληλα με τα νέα μοντέλα, συνεχίζουν την καριέρα τους με το απαιτούμενο ετήσιο φρεσκάρισμα η κλασική γυμνή CB1100, το νέο σπορ σκούτερ NSC50R και τα σκούτερ SH125i και SH150i με νέους ψεκαστούς κινητήρες, ολοκληρώνοντας την γκάμα των μοτοσικλετών δρόμου.



newsbeast.gr