Λίγες εβδομάδες πριν από την επίσημη παρουσίαση του αυτοκινήτου στο σαλόνι του Ντιτρόιτ, η BMW έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία αλλά και επίσημες φωτογραφίες του πρωτότυπου της νέας Σειράς 4.

Η Σειρά 4 σηματοδοτεί το ουσιαστικά το τέλος των coupe και cabriolet εκδόσεων της Σειράς 3, που θα διατίθεται πλέον μόνο ως sedan. Η επιλογή αυτή, από την πλευρά της εταιρίας, δεν έγινε τυχαία αλλά με στόχο την αναβάθμιση των συγκεκριμένων μοντέλων, τόσο σχεδιαστικά, όσο και σε επίπεδο δυναμισμού και πολυτέλειας.

Ενδεικτική είναι η αύξηση του μεταξονίου κατά 50 χλστ. σε σχέση με την υπάρχουσα Σειρά 3 Coupe, που αγγίζει πλέον τα 2.810 χλστ. Αντίστοιχα τα μετατρόχια κυμαίνονται στα 1,54 μέτρα για εμπρός και 1,59 μέτρα για πίσω, σημειώνοντας αύξηση κατά 45 και 80 χιλιοστά αντίστοιχα.

Αναφορικά τώρα με τις εξωτερικές διαστάσεις, το μήκος του αυτοκινήτου είναι 4,641 μέτρα, ενώ το πλάτος και το ύψος του ανέρχονται σε 1,826 και 1,362 μέτρα αντίστοιχα.



Με στόχο να τονίσει περαιτέρω τις δυναμικές γραμμές του αμαξώματος, η BMW τοποθέτησε ζάντες των 20 ιντσών και εξαγωνικά φωτιστικά σώματα full LED μπροστά.

Το εσωτερικό, με τη σειρά του, διαθέτει το γνωστό, οδηγοκεντρικό DNA της φίρμας, ενώ τα χρώματα και τα υλικά που χρησιμοποιούνται προέρχονται από τη BMW Individual, τονίζοντας έτσι τον ξεχωριστό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Αναφορικά με τους κινητήρες, όταν με το καλό παρουσιαστεί και η κανονική έκδοση παραγωγής της BMW Σειράς 4, φημολογείται ότι θα συναντήσουμε ένα δίλιτρο, τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, σε δύο εκδόσεις, 184 και -με το απαραίτητο upgrade- 245 ίππων, έναν τρίλιτρο, σε σειρά, που αποδίδει 306 ίππους, αλλά και επιλογές κινητήρων πετρελαίου, από τη Σειρά 3.























autotriti.gr