Επίθεση στο κατώτερο άκρο των SUV ετοιμάζει η VW με το Taigun, ένα μοντέλο με μήκος μικρότερο των 4 μέτρων και κινητήρα 1,0 λίτρου. Οι κατάσκοποί αποκαλύπτουν πώς θα είναι αυτό, σε δύο χρόνια που θα κυκλοφορήσει.

Το νέο VW Taigun (αναγραμματισμός του «Tiguan») αποκαλύφθηκε σε πρωτότυπη μορφή τον Οκτώβριο στην Έκθεση Αυτοκίνητου του Σάο Πάολο της Βραζιλίας, αποκαλύπτοντάς μας τα σχέδια της μάρκας για είσοδο στην κατηγορία των μικρών SUV.

Σε δύο χρόνια από τώρα, το 2014, το Taigun αναμένεται να μπει στην παραγωγή μόνο για τις αγορές της Λατινικής Αμερικής, ώστε ένα χρόνο αργότερα να το δούμε και στην Ευρώπη.

Εμφανισιακά δεν θα διαφοροποιηθεί δραστικά το μοντέλο παραγωγής από το πρωτότυπο Taigun του Σάο Πάολο.



Έτσι, στο εμπρόσθιο τμήμα, όπως και στο νέο Tiguan, η γρίλια και τα φωτιστικά θα δημιουργήσουν μια ενιαία οριζόντια μπάρα. Ακριβώς από κάτω θα βρεθεί ο τετραγωνισμένος προφυλακτήρας με την αλουμινένια ποδιά και τα υψηλά τοποθετημένα φώτα ομίχλης.

Στο πλάι, τονίζονται οι θόλοι των τροχών, ενώ η χειρολαβή των πίσω θυρών κρύβεται μέσα στην πίσω κολόνα. Το off road του χαρακτήρα του αυτοκίνητου, τονίζουν τα πλαϊνά πλαστικά προστατευτικά, αλλά και οι ράγες οροφής στο χρώμα του αλουμινίου.

Το νέο Taigun θα βασίσει την παρουσία του πάνω στην ίδια πλατφόρμα με αυτή του VW up!, αυξάνοντας βέβαια τις διαστάσεις του (π.χ. το μήκος θα αγγίζει τα 4,0 μέτρα), αλλά και το βάρος του, χωρίς πάντως αυτό να σημαίνει ότι το αυτοκίνητο θα «βαρύνει».



Σύμφωνα επίσης με όσα μας έδειξε το πρωτότυπο, κάτω από το καπό του θα δούμε το νέο 3κύλινδρο 1.000άρη turbo κινητήρα που έχει σχεδόν έτοιμο η VW και ο οποίος θα ενισχύσει και τη μελλοντική έκδοση GT του up!.

Η ισχύς του μοτέρ αυτού θα βρεθεί στους 110 ίππους και η κατανάλωση σε συνδυασμό με την κίνηση μόνο στους εμπρόσθιους τροχούς, θα είναι μειωμένη.

autotriti.gr