«Στην Ελλάδα έχετε δύο κόμματα 'ζόμπι' και δύο 'τρελά' κόμματα» σχολιάζει ο Τζο Τρίπι, ένας από τους σοσιαλιστές στη στρατηγική στην πολιτική επικοινωνίας παγκοσμίως και «πατέρας» των στρατηγικών και των τεχνολογικών καινοτομιών που χρησιμοποίησε ο Μπαράκ Ομπάμα στην καμπάνια του το 2008.

Μιλώντας στο Βήμα της Κυριακής, παρατηρεί ότι η ενίσχυση των «τρελών» κομμάτων είναι ο πιο εύκολος τρόπος για τους πολίτες να γυρίσουν την πλάτη τους στα κόμματα που κυβέρνησαν για 40 χρόνια.

Επίσης, εκτιμά ότι η Ελλάδα βρίσκεται στο σημείο καμπής και είτε τα παραδοσιακά κόμματα θα επανεφευρεθούν είτε θα ξεπηδήσει κάτι καινούριο μέσα από τον συνδυασμό πολλών άνεργων νέων και της επικοινωνίας τους μέσα από τα πανίσχυρα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

 

in.gr