Σε αντίθεση, λοιπόν, με το συνώνυμο φουτουριστικό και εντυπωσιακό πρωτότυπο crossover, που παρουσιάστηκε τον περασμένο Μάρτιο και πάλι στη Γενεύη, το μοντέλο παραγωγής δεν θα είναι τίποτα παραπάνω από ένα υπερμέγεθες Clio τέταρτης γενιάς, με μεγαλύτερους τροχούς, «φουσκωμένα» πλαϊνά και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος.
Ένα urban crossover, με μήκος 4.120 χιλιοστών, κατά 15 χιλιοστά μικρότερο, από το Nissan Juke, που βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα Β, του Group Nissan-Renault.
Είναι δεδομένο ότι το Captur θα «δανειστεί» κινητήρες από την γκάμα του Clio, όπως ο τρικύλινδρος Turbo 0.9 κ.εκ., αλλά και ο turbodiesel 1.5, με τις εκπομπές CO2, να περιορίζονται στα 96 γρ/χλμ.
Σύμφωνα με τις -περιορισμένες είναι αλήθεια- πληροφορίες, το Captur ενδέχεται να διατίθεται και σε τετρακίνητες εκδόσεις, ενώ θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Renault, στο Βαγιαδολίδ της Ισπανίας.