Η χάραξη στρατηγικής για την προώθηση της εικόνας της Ελλάδας στο εξωτερικό, συζητήθηκε την Τετάρτη στη συνάντηση του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά με την υπουργό Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη και τον υπουργό Εξωτερικών Δημήτρη Αβραμόπουλο, στο Μέγαρο Μαξίμου.

Η κ. Κεφαλογιάννη έχει προχωρήσει τον σχεδιασμό της καμπάνιας για το «rebranding» της Ελλάδας, ενώ το υπουργείο Εξωτερικών τόσο σε κεντρικό επίπεδο όσο και μέσω των υπηρεσιών του και με το ανθρώπινο δυναμικό του, μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην όλη προσπάθεια.

Δεδομένο είναι το ενδιαφέρον του πρωθυπουργού, ο οποίος άλλωστε ξεκίνησε την προσπάθεια για την αλλαγή της διεθνούς εικόνας της χώρας και τονίζει συνεχώς τη σημασία της αξιοπιστίας της χώρας στο εξωτερικό.

Στη συνάντηση ήταν παρών και ο υφυπουργός Ανάπτυξης Νότης Μηταράκης, ο οποίος θα αναλάβει να βοηθήσει στο κομμάτι που εμπλέκεται το υπουργείο.

Ανάπτυξη της ελληνικής γαστρονομίας

Η ανάπτυξη της ελληνικής γαστρονομίας, στο πλαίσιο των θεματικών ενοτήτων του τουρισμού, αποτελεί μία από τις άμεσες προτεραιότητες, όπως τόνισε η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, μιλώντας νωρίτερα σήμερα σε εκδήλωση που διοργάνωσε ο δήμος Θήρας στο Μουσείο της Ακρόπολης, με την ευκαιρία της ανακήρυξης του 2013 ως έτους Γαστρονομίας στη Σαντορίνη.

Η υπουργός, επισήμανε ότι στη στρατηγική ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού οι θεματικές ενότητες αποτελούν άμεση προτεραιότητα γιατί θα εμπλουτίσουν το τουριστικό προϊόν και θα συμβάλουν στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου που αποτελεί το μεγάλο «στοίχημα» για τον ελληνικό τουρισμό.

Προς την κατεύθυνση αυτή, τόνισε η υπουργός, η πρωτοβουλία του δήμου Θήρας, να ανακηρύξει το 2013 έτος γαστρονομίας στη Σαντορίνη, είναι μια αξιέπαινη προσπάθεια που κινείται προς τον επιδιωκόμενο σκοπό.

Το νησί της Σαντορίνης, που ούτως ή άλλως αποτελεί ένα ισχυρό "brand" στην παγκόσμια τουριστική σκηνή, είναι ο ιδανικός τόπος από τον οποίο μπορεί να ξεκινήσει μια οργανωμένη προσπάθεια, σημείωσε χαρακτηριστικά η υπουργός.

 

in.gr