Οι φοιτητές του ΤΕΙ Ιεράπετρας στο Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, ένα από τα υπό κατάργηση τμήματα σύμφωνα με το σχέδιο \”Αθηνά\” ετοίμασαν video για την Πρωτοβουλία «Save Marketing in Greece» που έχει σκοπό την διατήρηση του Μάρκετινγκ ως αυτόνομου αντικειμένου σπουδών.

Μετά τους φοιτητές στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων που ανήρτησαν βίντεο ζητώντας να μην προχωρήσει το σχέδιο Αθηνά που προβλέπει την κατάργηση του τμήματός τους, οι φοιτητές της Ιεράπετρας ακολούθησαν τον ίδιο τρόπο για να επικοινωνήσουν την αντίθεσή τους στο νέο ακαδημαϊκό χάρτη που σχεδιάζεται εν εξελίξη.

Την ίδια ώρα εξελίσσεται διαδικτυακή συλλογή υπογραφών υπέρ της σωτηρίας της ειδικότητας εμπορίας και διαφήμισης, στον διαδικτυακό χώρο http://www.change.org/petitions/save-marketing-in-greece.

Εκεί ο χρήστης στηρίζει με την υπογραφή του τα υπό κατάργηση τμήματα δίνοντας παράλληλα δύναμη στους νέους να αγωνιστούν.

Σε κείμενό τους αναφέρουν:

Απαιτούμε να μην κλείσουν τα Τμήματα Marketing της Ελλάδας!


Να διατηρηθεί η αυτοδυναμία των τμημάτων Μάρκετινγκ και το εύρος του γνωστικού αντικειμένου όπως αναπτύσσεται στα προγράμματα σπουδών τους.


Να διασφαλιστεί η χορήγηση πτυχίου και τίτλου σπουδών αντίστοιχου με την ονομασία και το γνωστικό αντικείμενο του Μάρκετινγκ, καθώς και τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων (Π.Δ.78/1989).


Να αναγνωριστεί η χρησιμότητα του Μάρκετινγκ και των συναφών αντικειμένων στην οικονομική ανάπτυξη, με την ενίσχυση του περιεχόμενου των σπουδών συμφώνα με τις επιταγές της αγοράς.


Για τον εξορθολογισμό της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και τη σύνδεσή της με την αγορά εργασίας και την παραγωγή το υπουργείο Παιδείας προτείνει το εξής:


Κατάργηση ΟΛΩΝ των Τμημάτων Εμπορίας και Διαφήμισης (Μάρκετινγκ) της χώρας καθώς και των συναφών αντικειμένων (Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας).


Στην εποχή της κρίσης, που η χώρα και οι επιχειρήσεις μας, έχουν μόλις αρχίσει να πραγματοποιούν αξιόλογες δράσεις στα πλαίσια της Προώθησης, του Branding της Καινοτομίας και του e-Marketing για τα προϊόντα & τις υπηρεσίες τους στο εξωτερικό, το σχέδιο Αθηνά αποτυγχάνει να συνειδητοποιήσει την ανάγκη ανταγωνιστικού ανθρώπινου δυναμικού στα πλαίσια της εθνικής αναπτυξιακής στρατηγικής.


Μπορείτε να μας βοηθήσετε!


– Υπογράφοντας το ψήφισμά μας.


– Αν είστε στέλεχος εταιρείας γράψτε στο σχόλιο το όνομα της εταιρείας σας και αν θέλετε ένα σχόλιο για την σημασία του Marketing στο χώρο σας


– Αν εκπροσωπείτε εταιρεία ή οργανισμό επικοινωνήστε μαζί μας για να σας προσθέσουμε στους υποστηρικτές μας ( [email protected] )


– Κοινοποιώντας το! (Πατήστε το κουμπί Share on Facebook)

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook