\”Μοχλό ανάπτυξης κι ανάδειξης των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της χώρας\” χαρακτήρισε ο γενικός διευθυντής του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), Γιώργος Δρακόπουλος, την πρωτοβουλία διασύνδεσης της γαστρονομίας με το μάρκετινγκ του ελληνικού τουρισμού.

Μιλώντας σε ημερίδα στο πλαίσιο της 8ης έκθεσης HORECA, ο κ. Δρακόπουλος τόνισε την σημασία της συνεργασίας του τουριστικού και του επισιτιστικού κλάδου προκειμένου να δημιουργηθεί μια ολοκληρωμένη πρόταση με προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής προστιθέμενης αξίας.

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook