''Η κατάργηση του τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Κρήτης συνιστά μια άστοχη ενέργεια που πλήττει αναπτυξιακά το νησί.''

Αυτό τονίζουν πλέον όλοι οι επιστημονικοί φορείς που γνωρίζουν τι σημαίνει marketing και έχουν μείνει ''άφωνοι'' από την πρόθεση του Υπουργείου Παιδείας να το υποβαθμίσει. 

''Το τμήμα της Ιεράπετρας έχει τρεις κατευθύνσεις : διαδικτυακό μάρκετινγκ, τουριστικό και αγροτικό. Μήπως τα δύο τελευταία αποτελούν την βαριά βιομηχανία της Κρήτης και ίσως της χώρας;'' αναρωτιέται εύλογα ο πρόεδρος του τμήματος Γιάννης Κοπανάκης, μιλώντας στο flashnews.gr. 

Η είδηση της κατάργησης του τμήματος, το οποίο σύμφωνα με το σχέδιο Αθηνά θα υποβαθμιστεί σε κατεύθυνση άλλου τμήματος, δεν έχει περάσει απαρατήρητη και από άλλους ανθρώπους που γνωρίζουν καλά την αγορά και την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ο διδάκτορας του Πολυτεχνείου Κρήτης Γιώργος Ματαλλιωτάκης με δηλώσεις του στο flashnews.gr ξεκαθαρίζει ''Χρειαζόμαστε στελέχη υψηλού επιπέδου για να πετύχουμε πωλήσεις στις διεθνής αγορές. Είναι εργαλείο ανάπτυξης και πρέπει να το καταλάβουμε''.

''Αξίζει να σημειωθεί ότι το μάρκετινγκ ως αντικείμενο σπουδών είχε καταργηθεί μόνο από τον...Στάλιν'' λένε χαρακτηριστικά εκείνοι που γνωρίζουν προκειμένου να δείξουν με έμφαση πως είναι τουλάχιστον αναχρονιστική η ενέργεια υποβάθμισης του, ειδικά στην παρούσα συγκυρία. 

Για το θέμα του ΤΕΙ, βγήκαν ξανά στους δρόμους σήμερα σπουδαστές και πολίτες της Ιεράπετρας (φώτο), ενώ οι σπουδαστές του τμήματος συνεχίζουν την καμπάνια για την παραμονή του τμήματος στο Λασίθι με νέο βίντεο.  



flashnews.gr/ M. Αλεξάκης