Η νέα διάκριση για την Praktiker Hellas στην κατηγορία «Εκπαίδευση και ανάπτυξη πωλητών» ήρθε από τον καθιερωμένο και ανανεωμένο θεσμό του λιανεμπορίου, Sales Excellence Awards 2013, που διοργανώθηκε και φέτος από το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος & την Boussias Communications, αναδεικνύοντας την προσπάθεια της εταιρίας για διαρκή ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της. Η άρτια εξυπηρέτηση «κάθε πελάτη ξεχωριστά» αποτελεί κομβικό σημείο της εταιρικής φιλοσοφίας της Praktiker, που διατηρεί συνεχώς τον έλληνα καταναλωτή και τις επιθυμίες του στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός της.

Υποστηρίζοντας έμπρακτα τη φιλοσοφία με επίκεντρο την προσφορά value for money προϊόντων και υπηρεσιών, η Praktiker Hellas το 2012 εντατικοποίησε την εκπαίδευση που παρείχε στους εργαζομένους της σε σχέση με το 2011, επενδύοντας συστηματικά στους δικούς της ανθρώπους για να προσφέρουν άρτια εξυπηρέτηση πελατών και τη μέγιστη ικανοποίηση των προσδοκιών τους. Η Praktiker Hellas ξεχώρισε, στο πλαίσιο του θεσμού, στην ενότητα αξιολόγησης και επιβράβευσης των βέλτιστων πρακτικών που αξιοποιούνται από τις επιχειρήσεις για την καλύτερη οργάνωση των τμημάτων πωλήσεων, αποδεικνύοντας την αφοσίωση και την επένδυσή της στη συνεχή εκπαίδευση και επιμόρφωση των πωλητών της.

Και καθώς η εξυπηρέτηση πελατών είναι μια διαρκής διαδικασία που εμπλουτίζεται από τις επαγγελματικές εμπειρίες, η Praktiker συμμετείχε πρόσφατα και στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, ένα διεθνώς αναγνωρισμένο θεσμό που διοργάνωσε, και φέτος, με επιτυχία το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, με στόχο την ανταλλαγή τεχνογνωσίας και εμπειρίας μεταξύ των εταιριών-μελών από διάφορους κλάδους στη χώρα μας. Με τη γνώση του ειδικού στην «DIY εξυπηρέτηση» η Praktiker πραγματοποίησε ένα διαδραστικό επιμορφωτικό DIY workshop, εισπράττοντας θετικά σχόλια από τους συμμετέχοντες για τις πρακτικές που ακολουθεί στον τομέα του customer service.


Ο Διευθυντής Πωλήσεων & Ανθρώπινου Δυναμικού της Praktiker Hellas, κ. Ιωάννης Μποζοβίτης, δήλωσε χαρακτηριστικά: ‘Είμαστε πρωτοπόροι στο χώρο μας τα τελευταία 21 χρόνια στην Ελλάδα και επενδύουμε στην εκπαίδευση των ανθρώπων μας και στην εξυπηρέτηση των πελατών μας για να συνεχίσουμε να «οδηγούμε την αγορά» για τουλάχιστον άλλα τόσα’.