Απάτη που ξεπερνά τις 100 χιλιάδες ευρώ, καταγγέλλουν στο flashnews.gr πελάτες της NEOSET στο Ηράκλειο. Συγκεκριμένα πρόκειται για καταναλωτές που αγόρασαν προϊόντα από το κατάστημα της Λ. Καζαντζίδη στο Ηράκλειο, έδωσαν προκαταβολές, ωστόσο η συγκεκριμένη επιχείρηση έκλεισε στις 21 Δεκεμβρίου, αφήνοντας τους πελάτες στα...κρύα του λουτρού.

Σύμφωνα με την καταγγελία, η ιδιοκτήτρια και αποκλειστική αντιπρόσωπος της εταιρείας, ενώ γνώριζε πως το κατάστημα θα βάλει λουκέτο, έκανε δεκτές παραγγελίες τις οποίες δε θα ήταν σε θέση να καλύψει, προκειμένου να εισπράττει προκαταβολές.

Οι πελάτες που έδωσαν προκαταβολή σύμφωνα με τους ίδιους, ξεπερνούν τους 200(!), με τον κάθε έναν από αυτούς να έχει καταβάλει από 500 έως 1000 ευρώ ως προκαταβολή. Οι πελάτες προσέφυγαν στην μητρική εταιρεία, ωστόσο ούτε εκεί μπόρεσαν να βρουν το δίκιο τους και έτσι θα ακολουθήσουν τη νομική οδό.

Στις 12 Απριλίου θα συγκεντρωθούν στο πολύκεντρο της οδού Ανδρόγεω (στις 18.00), για να συντονίσουν τη δράση τους και να υποβάλλουν από κοινού αγωγή, ζητώντας πίσω τα χρήματα τους.

Στο μεταξύ διαδικασία πλειστηριασμού κίνησαν και εργαζόμενοι του καταστήματος στους οποίους οφείλονται περισσότερα από 100 χιλιάδες ευρώ! Ο πλειστηριασμός θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 10 Απριλίου, και βγαίνουν στο ''σφυρί'' όλα τα προϊόντα της επιχείρησης.

flashnews.gr/ M. Αλεξάκης