Ο αερόσακος αυτών των οχημάτων, που συναρμολογήθηκαν ανάμεσα στο 2000 και το 2004, είναι πιθανόν να μην ανοίγει σωστά εξαιτίας ελαττώματος στο πυροτεχνικό σύστημα που διασφαλίζει το φούσκωμα. Οι αερόσακοι των αυτοκινήτων αυτών προέρχονται από την ίδια ιαπωνική εταιρεία, σύμφωνα με το ιαπωνικό υπουργείο Μεταφορών.

Ο εκπρόσωπος της εταιρείας Takata Corp, που κατασκευάζει τους αερόσακους, επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία προμήθευσε τους ελαττωματικούς αερόσακους.

Η αυτοκινητοβιομηχανία Toyota ανακαλεί 1,73 εκατομμύριο αυτοκίνητα συνολικά, 580.000 στη Βόρεια Αμερική και 490.000 στην Ευρώπη, διότι ορισμένοι αερόσακοι στην μπροστινή θέση είναι πιθανόν να μην ανοίξουν όταν χρειασθεί, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της εταιρείας, ο οποίος διευκρίνισε ότι οι ελαττωματικοί αερόσακοι θα αντικατασταθούν από καινούργιους. Ο εκπρόσωπος της Toyota απέφυγε να προσδιορίσει το κόστος της ανάκλησης για την εταιρεία.

Η Honda ανακαλεί 1,14 εκατομμύριο οχήματα ανά τον κόσμο, η Nissan 480.000, ενώ η Mazda Motor Corp.45.500 οχήματα.


news247.gr από ΑΠΕ