Τη δημιουργία εταιρείας με στόχο την αποτελεσματική προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, ανακοίνωσαν σήμερα από κοινού ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) και η Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), παρουσιάζοντας τον νεοσύστατο φορέα «Marketing Greece AE».

Στο ευρύτερο πλαίσιο της εθνικής στρατηγικής για τον τουρισμό, στόχος της Marketing Greece ΑΕ, όπως τονίστηκε, είναι να υποστηρίξει το υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ στη δημιουργία νέας τουριστικής ταυτότητας της Ελλάδας και των προορισμών της και, μέσα από ένα υψηλής ποιότητας πλάνο πολυεπίπεδης επικοινωνιακής στρατηγικής, να αναδείξει τη χώρα μας ως έναν από τους δέκα σημαντικότερους και ελκυστικότερους προορισμούς παγκοσμίως.

Η Marketing Greece ΑΕ θα έχει οικονομική αυτοτέλεια και μη κερδοσκοπικό χαρακτήρα.

Με κύριο μέτοχο τον ΣΕΤΕ και με συμμετοχή του ΞΕΕ και της ΕΔΕΕ, σε στενή συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ, θα υποστηρίξει τις επιχειρήσεις, υλοποιώντας συντονισμένες και στοχευμένες δράσεις, οι οποίες θα αποσκοπούν στη συνολική αναβάθμιση της εμπειρίας του επισκέπτη και στην ενεργή προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

«Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της Marketing Greece ΑΕ αποτελεί ιστορικό σημείο αναφοράς για τον τουρισμό και τις τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, επισήμανε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ και της Marketing Greece ΑΕ, Ανδρέας Ανδρεάδης.

Συγκεκριμένα, οι 5 άξονες όπου θα δραστηριοποιηθεί η Marketing Greece ΑΕ είναι οι εξής:

• Δημιουργία διαδραστικής πλατφόρμας (website), η οποία θα προσφέρει στους χρήστες μια ολοκληρωμένη πληροφόρηση για τους προορισμούς και τις εμπειρίες που μπορούν να βιώσουν στην Ελλάδα. Επιπρόσθετα, η ιστοσελίδα θα παρέχει τη δυνατότητα σχεδιασμού του ταξιδιού τους, χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες αναζήτησης διαμονής, μεταφοράς και περιήγησης. Παράλληλα θα παρέχεται η δυνατότητα διασύνδεσης με περισσότερες από μία διαδικτυακές μηχανές κρατήσεων.

• Δημιουργία Δικτύων Δημοσίων Σχέσεων σε βασικές αγορές-στόχους όπως η Ρωσία, η Μ. Βρετανία, οι ΗΠΑ, η Γαλλία και η Γερμανία, με στόχο τη μετάδοση και αναπαραγωγή θετικής δημοσιότητας και ελκυστικής παρουσίασης των ποικίλων τουριστικών προϊόντων και προορισμών που παρέχει η Ελλάδα. Φιλοξενία υψηλού επιπέδου δημοσιογράφων και opinion leaders, αλλά και δημιουργία δικτύου φίλων της χώρας.

• Δημιουργία προωθητικού περιεχομένου προς δημοσίευση σε διαδικτυακούς τόπους, φόρουμ, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τον διαδικτυακό τόπο της Marketing Greece ΑΕ.

• Οργάνωση και συμμέτοχη σε διεθνείς τουριστικές εμπορικές εκθέσεις-εκδηλώσεις με προσκεκλημένους εκπροσώπους της διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας και του Τύπου, σε συνεργασία με φορείς του τουρισμού.

• Παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στην Πολιτεία, την τοπική αυτοδιοίκηση και τις επιχειρήσεις της χώρας, όσον αφορά την έρευνα αγοράς στις χώρες-στόχους και τον σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων. Υποστήριξη στο στρατηγικό σχέδιο προώθησής τους με τη δημιουργία υψηλού επιπέδου περιεχομένου, το οποίο θα διανέμεται μέσω των social media, του δικτύου δημοσίων σχέσεων, των γραφείων του ΕΟΤ και των γραφείων Τύπου των πρεσβειών της χώρας.


in.gr, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ