Καταγγελία κατατέθηκε σήμερα στην ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, από οικοδόμο, τρίτεκνο, άνεργο, μέλος της, που αφορά "επιθετική" πολιτική Τράπεζας στα Χανιά, η οποία του παρακράτησε όπως καταγγέλλει, "το δωρόσημο", ένα βοήθημα, που παίρνουν οι οικοδόμοι για το Πάσχα και περιγράφοντας η ΄Ενωση, το οικονομικό και κοινωνικό "προφίλ" του ανέργου οικοδόμου, δανειολήπτη στην ανακοίνωση της αναφέρει:

Ως "Θλιβερή φιγούρα" παρουσιάστηκε ο δανειολήπτης, στα γραφεία της ΄Ενωσης, με την αγωνία και την απελπισία, αποτυπωμένα στην μορφή του, ζητώντας την παρέμβαση της ΄Ενωσης, μέσω της αίτησης-καταγγελίας, που κατέθεσε σ' αυτήν με τις λέξεις : "Παρακαλώ για την παρέμβασή σας, καθώς η Τράπεζα, μου αφαίρεσε από τον λογαριασμό μου το δωρόσημο κ.λ.π ....."

Συγκεκριμένα πρόκειται για άνεργο, τρίτεκνο οικοδόμο, ο οποίος βρέθηκε σε αδυναμία πληρωμής του χρέους του "Στεγαστικό" που είχε στην Τράπεζα, εντάχθηκε στα υπερχρεωμένα νοικοκυριά (ν.Κατσέλη) και ενώ βρίσκεται στην διαδικασία κατάθεσης της αίτησης στο Ειρηνοδικείο (δεύτερο βήμα), μια και η Τράπεζα αρνήθηκε τον εξωδικαστικό συμβιβασμό, η Τράπεζα προχώρησε ένα βήμα παραπέρα, να πάρει μέρες του Πάσχα που διανύουμε, τα λιγοστά ευρώ που θα έμπαιναν στην οικογένεια το δωρόσημο που ήταν 415,02 ευρώ .

Η΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης χαρακτηρίζει με ανακοίνωσή της την κίνηση αυτή της Τράπεζας κοινωνικά και νομικά άδικη, εις βάρος του καταναλωτή, και καλεί αφενός την Τράπεζα να παύσει να έχει στο ενεργητικό της αλλά και στον σχεδιασμό της τέτοιες πολιτικές όπως αυτή που καταγγέλλεται, ενημερώνει δε τους οικοδόμους, που διαπιστώσουν παρόμοια πρακτική να το καταγγέλλουν στην ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης στα τηλ 2821092306, 2821092666, 2842020140 ή στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στο 1520