To σύγχρονο Mini είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα αυτοκίνητα παγκοσμίως και αυτό φαίνεται τόσο από τις πωλήσεις όσο και από τις κινήσεις άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών, που με τη σειρά τους θέλουν και αυτές να βγάλουν στην αγορά κάτι το... διαφορετικό. Το ρετρό στιλ των μοντέλων της γκάμας φαίνεται πως αρέσει, αφού καταφέρνει να συνδυάζει το παλιό με το σύγχρονο, ενώ η σπορ σχεδίαση απλώς συνεπαίρνει.

 

Οι βασικές σχεδιαστικές γραμμές του Mini δεν αλλάζουν


Αναμφισβήτητα η Mini είναι ένα από τα καλύτερα προϊόντα του γκρουπ BMW και, με τη νέα γενιά που θα κυκλοφορήσει το 2014, η παραγωγή ενδέχεται να αυξηθεί ακόμα περισσότερο. Και αυτό διότι η σχεδίαση θα έχει στόχο να προσελκύσει ακόμα μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό. Σημαντικό ρόλο στη νέα γενιά θα παίξουν οι νέοι κινητήρες - για παράδειγμα ο υπετροφοδοτούμενος τρικύλινδρος βενζίνης της BMW, που σίγουρα θα κάνει αίσθηση, αλλά και ο νέος πετρελαιοκινητήρας. Από εκεί και πέρα, εκδόσεις με 200 ίππους και... βάλε είναι σίγουρο ότι δεν θα περάσουν απαρατήρητες.  Όσον αφορά το εσωτερικό, αυτό θα έχει μεγάλες αλλαγές, όπως το τεράστιο ταχύμετρο στη μέση της κεντρικής κονσόλας, που σε πολλούς αρέσει, ωστόσο κάποιοι άλλοι το θεωρούν υπερβολή... Σε κάθε περίπτωση, η ποιότητα κατασκευής θα ανέβει ακόμα περισσότερο.


To πίσω μέρος της νέας γενιάς Mini

Ανταγωνιστές μπορεί να υπάρχουν, αλλά δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι το Mini αποτελεί κατηγορία από μόνο του. Στην Ελλάδα και σύμφωνα με ανθρώπους της εισαγωγικής εταιρείας, θα έρθει την άνοιξη του 2014. Μέχρι τότε, οι λάτρεις της μάρκας δεν έχουν παρά να κάνουν υπομονή ή να... βολευτούν με τη σημερινή γενιά.

zougla.gr/Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης