Μια ειδική έκδοση του Golf GTI, για να γιορταστούν τα 40 χρόνια του μοντέλου, θα παρουσιάσει η VW στο φεστιβάλ του Woerthersee της Αυστρίας, με κινητήρα 3 λίτρων απόδοσης 503 ίππων!

Με την ευκαιρία του φεστιβάλ στο Woerthersee της Αυστρίας στις αλπικές λίμνες, καθώς και της 40ης επετείου του, η VW πρόκειται να παρουσιάσει μία ειδική έκδοση του Golf GTI, όπως άλλωστε το συνηθίζει κάθε χρονιά. Στην προκειμένη περίπτωση το Design Vision GTI -έτσι θα ονομάζεται το πρωτότυπο- σκοπό έχει να σφυγμομετρήσει τις αντιδράσεις του κόσμου ώστε πάνω σε αυτό να κινηθούν μελλοντικά μοντέλα παραγωγής, όπως σημείωσε ο επικεφαλής του project Ulrich Hackenberg.

Παρόλο που το συγκεκριμένο πρωτότυπο δεν θα μοιάζει με το κτηνώδες Golf GTI W12 (το οποίο παρουσιάστηκε το 2007 και έχει μείνει στην ιστορία του θεσμού), λόγω των πιο οικονομικών λύσεων που επεδίωξε η εταιρεία, η «αγριότητα» είναι δεδομένη. Αναφορικά με τα τεχνικά του στοιχεία λοιπόν, κάτω από το καπό θα βρίσκεται ένας 3.0 λίτρων V6 κινητήρας ο οποίος με την βοήθεια διπλών τούρμπο θα αποδίδει 503 ίππους και 560 Nm ροπής.

Επίσης, το πρωτότυπο μοντέλο θα διαθέτει τετρακίνηση και κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG) 6 σχέσεων. Η πρόβλεψη του ομίλου αναφορικά με τις επιδόσεις είναι να «πιάνει» τα 100χλμ/ώρα σε 3,9 δλ, καθώς και να έχει τελική τα 300χλμ/ώρα.



Όπως ανακοινώθηκε, τα φρένα θα είναι κεραμικά, θα «φοράει» ζάντες 20 ιντσών, ενώ πλαίσιο και ανάρτηση θα έχουν δεχθεί ειδικές ενισχύσεις προκειμένου να αντεπεξέλθουν στις αναβαθμίσεις που έχουν γίνει.

Ως προς τον εξωτερικό σχεδιασμό του Design Vision GTI, στόχος είναι να «προκαλέσει» τη μελλοντική σχεδίαση του Golf GTI. Από ότι δείχνουν οι πρώτες απεικονίσεις – μέχρι να δημοσιοποιηθούν οι επίσημες φωτογραφίες - διαθέτει εντυπωσιακό design με την κεντρική κολόνα να «τραβιέται» μακριά από το σώμα και να «ρέει» προς τα σημαντικά διογκωμένα πίσω φτερά.



Από την άλλη, στο εσωτερικό, φαίνεται να είναι μια άσκηση λιτότητας, καθώς απομακρύνθηκαν διακόπτες και κάθε είδους περιττά κουμπιά, ενώ και η κεντρική κονσόλα είναι αυστηρά προσανατολισμένη στον οδηγό. Οι κόκκινες ζώνες και τα πόμολα à la Porsche συμπληρώνουν, θα λέγαμε, αρμονικά τον «αγωνιστικό χαρακτήρα». Υπάρχει ακόμη τοποθετημένη και μια κάμερα ενσωματωμένη στην μπροστινή κολόνα, που θα μπορεί να ζουμάρει είτε έξω στην πίστα, είτε στον οδηγό.

autotriti.gr