Η νέα καμπάνια της ιταλικής εταιρείας εσωρούχων Intimissimi, στηρίζεται σε δύο βασικές έννοιες: Aποπλάνηση και Mοναδικότητα.

Ένα κομψό, design ξενοδοχείο όπου τα δωμάτια αριθμούνται ως 1Γ, 2Β, 3C (συμβολίζουν το μέγεθος του στηθόδεσμου), μουσική υπόκρουση από το τραγούδι του 1950, Blue Velvet του ιταλο-αμερικανού Tony Bennett, και μια πανέμορφη πρωταγωνίστρια αναζητά στους δαιδαλώδεις διαδρόμους το κλειδί που θα ανοίξει το δικό της δωμάτιο… δηλαδή, το ιδανικό μέγεθος σουτιέν για το στήθος της!

Η φλογερή πρωταγωνίστρια είναι το διάσημο, super model Barbara Palvin και το παιχνίδι των αντιθέσεων σε μαύρο και άσπρο, έχει την σκηνοθεσία του Matthias Zentner.

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

zougla.gr

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook